نامه سرگشاده پدر معلم شهید جواد نوروزی به حسینعلی شهریاری

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۷:۵۱
کد خبر: ۳۷۷۲۸۰
نامه سرگشاده پدر معلم شهید جواد نوروزی به حسینعلی شهریاری
برنا: پدر معلم شهید جواد نوروزی طی نامه سرگشاده ای که یک نسخه آن به خبرگزاری برنا مرکز سیستان و بلوچستان ارسال شده بود نسبت به استفاده تبلیغاتی عکس پسر شهیدش توسط یکی از کاندیدا حوزه انتخابیه زاهدان اعتراض کرد ، نامه سرگشاده را در ادامه می خوانید؛

بسم ربّ الشُّهداء والصّدیقین

 

جناب آقای دکتر حسینعلی شهریاری

با سلام و احترام؛

شنیده ام که این روزها به شیوه های مختلف در تکاپوی حضور دوباره در مجلس شورای اسلامی هستید و در این خصوص یک فیلم تبلیغاتی از عملکرد خودتان منتشر کرده اید که در آن از تصویر فرزند شهید من، "معلم شهید جواد نوروزی" استفاده شده است.

جناب دکتر شهریاری،یک سؤال از شما دارم.

آیا قبل از اینکه خون پسر شهیدم را پرچم تبلیغات انتخاباتی ات کنی، به این فکر کردی که این معلم بی گناه که به شوق آموزش علم و فرهنگ اسلامی به فرزندان این مرز و بوم عازم بلوچستان عزیز شده بود، چرا کشته شد؟

جناب دکتر! خون پسر من و دو معلم دیگر و یک کارمند اداره ثبت احوال را نه سنّی و نه بلوچ و نه آنها که شما میپنداری، هیچ کدام بر زمین نریختند. خون پسرم به دست سخنان تندروانه و تفرقه افکن شما و امثال شما، که سالها بذر خودسری و خشونت و کینه را در جامعه ما پاشیده ای به زمین ریخته شد.

معلمی شغل انبیاست جناب دکتر، انبیایی که خاتم شان رسول بزرگ اسلام، حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت و مهربانی بود. وقتی خون معلم اینگونه بیگناه ریخته میشود وای برما که داغ مسلمانی و حُب رسول (ص) و اهل بیت(ع) را بر پیشانی کوبیده ایم ،نکند مصداق آیه شریفه قرآن شده باشیم که فرمود: یقتلون النبیّین بغیر حق!

آقای دکتر شهریاری، من نمیدانم از این تفرقه افکنی ها و کینه توزی ها چه حاصلی برای دنیا و چه توشه ای برای آخرتت اندوخته ای، اما نیک میدانم اگر پسرم جواد امروز در کنارم بود، به تأسی از رهبر حکیم و فرزانه اش، علم وحدت و همدلی را بر دوش میگرفت و جانانه می ایستاد، نه کفن خونین برادرانش را...

برای شما و همه آنان که چون شما می اندیشند آرزوی بصیرت دارم و شما را به خداوند رحمان میسپارم.

 

محمد نوروزی

پدر معلم شهید جواد نوروزی

 

نظر شما