فروش ۱۹ میلیارد تومان از زمین های شهرداری بجنورد طی ۹ ماهه امسال/سرگردانی طلبکار ۵ میلیارد تومانی در راهروهای شهرداری بجنورد

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲:۵۶
کد خبر: ۳۷۷۳۷۰
فروش ۱۹ میلیارد تومان از زمین های شهرداری بجنورد طی ۹ ماهه امسال/سرگردانی طلبکار ۵ میلیارد تومانی در راهروهای شهرداری بجنورد
نائب رئیس شورای شهر بجنورد گفت : درحالیکه شهرداری بجنورد فقط مصوبه فروش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از اموال غیر منقول این شهرداری را از شورا اخذ کرده بود، گزارش 9 ماهه شهرداری از فروش بیش از 19 میلیارد تومان از زمین های این نهاد حکایت دارد. نائب رئیس شورای شهر بجنورد گفت: درحالیکه شهرداری بجنورد فقط مصوبه فروش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از اموال غیر منقول این شهرداری را از شورا اخذ کرده بود، گزارش 9 ماهه شهرداری از فروش بیش از 19 میلیارد تومان از زمین های این نهاد حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا فیروزه، نائب رئیس شورای شهر بجنورد با انتقاد از این رویه شهرداری بجنورد برای تامین درآمدهایش اظهار کرد: با این وجود هنوز شهرداری بجنورد تقاضای فروش زمین های بیشتری را دارد.

فیروزه تصریح کرد: درصورتیکه شورای شهر بجنورد جلوی ادامه این رویه را نگیرد کار به فروش ساختمان های شهرداری نیز می رسد.

وی در ادامه تاکید کرد: این رویه ای که شهرداری بجنورد در پیش گرفته است حاکی از نبود برنامه ریزی مالی در این نهاد است.

علاوه بر این، وی با بیان اینکه بودجه سال 94 شهرداری بجنورد در 19 اسفندماه سال 93 مصوب شد ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر به پایان اسفندماه نزدیک می شویم و هنوز تکلیف متمم بودجه سال 95 شهرداری بجنورد مشخص نشده است.

نائب رئیس شورای شهر بجنورد همچنین یادآور شد: تفریق بودجه سال گذشته شهرداری بجنورد مصوب نشد و پیش بینی می شود که تفریق سال 94 نیز با مشکل روبرو شود.

وی در بخشی دیگر سخن خود به مطالبات پیمانکار پل 19 مهر نیز اشاره کرد و گفت: در حالیکه شهرداری بجنورد از طریق رسانه های استان اعلام کرده بود که مطالبات پیمانکار پل 19 مهر پرداخت شده است ، پیمانکار این پل به شورا مراجعه کرد و گفت چنین ادعایی واقعیت ندارد.

به گفته وی، درحالیکه پرداخت مطالبات پیمانکار 19 مهر در بودجه سال 94 پیش بینی شده بود ، شورا متوجه شد که شهرداری بجنورد پرداخت کامل مطالبات این پیمانکار را از دستور کار خارج کرده است.

فیروزه از سرگردانی این پیمانکار در راهروهای شهرداری بجنورد برای اخذ مطالبات خود ابراز تاسف کرد و گفت: تاکنون شهرداری بجنورد حدود هشت میلیارد تومان از مطالبات این پیمانکار را پرداخت کرده و بیش از پنج میلیارد تومان دیگر نیز بدهکار این پیمانکار است.

وی در خاتمه یادآور شد: پرداخت این مطالبه پیمانکار پل 19 مهر در متمم بودجه سال 95 تعیین تکلیف خواهد شد تا در ابتدای سال 95 تسویه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز