تشکیل ۵پرونده جرائم انتخاباتی در فضای مجازی در کرمان/تعطیلی ۲۱ سایت غیرمجاز در ایام انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۵:۱۸
کد خبر: ۳۷۷۴۵۶
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت:در راستای مقابله با جرائم انتخاباتی 21 سایت غیرمجاز در ایام انتخابات در استان کرمان تعطیل گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در تشریح جزئیات اخبار کارگروه رصد فضای مجازی در استان کرمان اظهار داشت:در مجموع 83 سایت فاقد مجوز در استان کرمان وجود داشت که دادستانی جهت ساماندهی سایت های فاقد مجوز به هریک از آنها  با اخذ تعهد در یک بازه زمانی معقول اجازه  گرفتن مجوز  را اعطا نمود.

این مقام قضائی با بیان اینکه 3 سایت غیرمجاز به صورت داوطلبانه تعطیل شده است،تصریح کرد:تعداد 18سایت فاقد مجوز نیز بدلیل عدم رعایت قوانین و عدم تعهد تعطیل شده اند.

سالاری افزود: به یازده سایت نیز  تذکرات قانونی لازم داده شد که منجر به حذف مطالب خلاف قانون از روی این سایت ها متخلف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب کرمان اعلام داشت:5فقره پرونده با موضوع جرائم انتخاباتی در فضای مجازی در دادستانی کرمان تشکیل گردیده است.

  وی تاکید کرد:در جهت پیشگیری از وقوع جرم،کارگروه رصد فضای مجازی بامدیریت معاونت پیشگیری دادستانی کرمان وهمکاری قضات و بازپرس ویژه بصورت شبانه روزی فضای مجازی را رصد می نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز