یک هزار و ۲۱۵ نیرو حافظ امنیت آراء در شهر کرمان

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۸:۵۶
کد خبر: ۳۷۷۴۶۴
یک هزار و ۲۱۵ نیرو حافظ امنیت آراء در شهر کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: یک هزار و 215 نیرو حافظ امنیت آراء مردم در شهر کرمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر بیان داشت: شعبات اخذ رای شهرستان کرمان شامل 471 شعبه ثابت و 66 شعبه به صورت سیار می باشد که از این تعداد 301 شعبه در شهر کرمان و مابقی مربوط به سایر بخش های تابعه اشت.

وی گفت: اقدامات کلی تأمین انتخابات شامل سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات است که این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است که تاکنون به خوبی اجرا و امیدواریم انتخابات پرشوری را در سطح شهرستان کرمان شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: با برنامه ریزی های هدفمند انجام شده و ایجاد تعاملات سازنده، یک هزار و 215 نیرو حافظ امنیت آراء مردم در شهر کرمان هستند که از این تعداد 724 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و 491 نفر از کارکنان سپاه پاسداران بکارگیری خواهند شد.

وی افزود: حدود 130 نفر از ستاد فرماندهی استان و 80 نفر از مرکز آموزش شهید باهنر ناجا به عنوان نیروی کمکی با ما همکاری خواهند داشت.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: تا کنون هیچ گونه نا امنی انتخاباتی در شهرستان کرمان شاهد نبوده ایم که بخشی از آن مدیون برنامه ریزی و تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و بخش عمده آن مدیون همکاری مردم غیور شهر کرمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان حضور پرشور مردم را برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خواستار شد و تأکید کرد: پلیس کرمان شرایط مساعدی را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کرده و با هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی با قاطعیت برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز