دعوت امام جمعه و فرماندار بروجرد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶:۲۲
کد خبر: ۳۷۷۴۷۲
دعوت امام جمعه و فرماندار بروجرد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی امام جمعه و مسلم پورقاسمیان فرماندار ویژه بروجرد در بیانیه ای از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در این بیانیه آمده است: مردم ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر همزمان با آغاز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر عزم خود را برای شرکت در انتخاباتی پرشور، حساس و سرنوشت ساز جزم کرده است تا علاوه بر پیام حضور گسترده و بی نظیر خود با انتخابی ناب و برجسته، افرادی خبره، انقلابی و ولایتمدار برای آینده نظام پر برکت اسلامی انتخاب نماید.
این بیانیه می افزاید: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که ارکان آن بر پایه آرای مردم شکل گرفته است، انتخابات از مباحث راهبردی برای تبلور حق حاکمیت بر سرنوشت خویش است.
در این بیانیه انتخابات به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای تضمین و پایداری نظام دینی و از مهمترین یادگاران بزرگ امام خمینی(ره) عنوان شده و آمده است: هفتم اسفندماه 94 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شرایط حساس بین المللی بر اهمیت آن افزوده است.
در این بیانیه تصریح شده است: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید قرار گرفته است.
این بیانیه می افزاید: مردم رشید ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی لحظه های حساس تاریخی همواره در صحنه های انتخاباتی حاضر شده و از این راهکار مهم برای تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفته اند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه جاری برگزار می شود.
شهرستان بروجرد با داشتن حدود 350 هزار تن جمعیت دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز