رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

یک میلیون و ۲۴۰ هزار رای در استان فارس به صندوق ها انداخته شد/امنیت کامل انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۴:۳۰
کد خبر: ۳۷۷۹۶۷
یک میلیون و ۲۴۰ هزار رای در استان فارس به صندوق ها انداخته شد/امنیت کامل انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تا ساعت 17 و 30 دقیقه امروز، یک میلیون و 240 هزار رای در استان به صندوق ریخته شده که از این تعداد 411 هزار و 502 رای در سامانه ستاد انتخابات در شهرستان شیراز ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، هادی پژوهش جهرمی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در تمام شعب اخذ رای، هویت رای دهنده با استفاده از سیستم الکترونیک پایش و ثبت می شود و به همین دلیل به هیچ عنوان امکان دادن رای بیش از یک نوبت توسط یک نفر وجود ندارد و سیستم به شکل کامل افراد فوت شده را مشخص می کند.
وی با تاکید برامنیت کامل انتخابات دراستان فارس ادامه داد: تخلفات انتخاباتی از طرف هواداران کاندیداها یا برخی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در شیراز یا دیگر حوزه های انتخابیه استان فارس، دیده شد که نمایندگان فرماندار با کمک نیروهای انتظامی و برقرار کنندگان امنیت حوزه ها و شعب، تمام تخلفات را صورتجلسه کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: تخلفات انتخاباتی ثبت شده به ستاد انتخاباتی و در نهایت به دادگستری ارسال می شودوبه طور قطع این تخلفات به شکل قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرد.
پژوهش خاطرنشان کرد: در بیشتر از نیمی از حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی با کمبود تعرفه مواجه شده ایم و بلافاصله پس از اعلام مسئولان شعب اخذ رای، تعرفه مورد نیاز تامین و با هماهنگی شورای نظارت، ارسال شده به گونه ای که در برخی حوزه های انتخابیه تا 20 هزار تعرفه اضافه تر از پیش بینی تعداد رای دهنده ارسال شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز