با حضور معاون توسعه امور ورزش استان:

مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۷۸۴۷۵
مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد
مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان خراسان شمالی با حضور عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان خراسان شمالی صبح دیروز با حضور عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش و اعضای هیئت در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شد.
حمید حیدری رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان در این نشست از فعالیت 4 رشته گلبال ، دو و میدانی ، شطرنج و همگانی در این هیئت خبر داد و گفت: کسب 20 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری ، کسب جایگاه دوم تیمی در رشته گلبال در مسابقات کشوری و دعوت از نماینده استان به اردوی تیم ملی از جمله افتخارات این هیئت در سال 94 است.
حیدری نبود فضای اداری مناسب جهت استقرار هیئت را از جمله مشکلات اصلی هیئت نابینایان دانست و گفت: در حال حاضر فعالیت این هیئت در محل دفتر جامعه نابینایان استان پی گیری می شود که جهت بهره وری بهتر نیازمند مکانی مستقل هستیم.
وی همچنین از جذب مبلغ 11 میلیون تومان از سوی فدراسیون خبر داد و گفت: در سال 94 مبلغ 11 میلیون تومان جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری جذب شده است که امیدواریم در سال 95 شاهد حمایتهای بیشتر دستگاههای متولی باشیم.
طیبه نعمتی نائب رئیس هیئت نابینایان نیز در این نشست آموزش مربیان را از جمله اولویت های اصلی هیئت در سال 95 دانست و گفت: به دلیل شرایط خاص ورزشکاران نابینا متاسفانه شاهد مخالفت خانواده های نابینایان جهت حضور در اماکن ورزشی هستیم و برای حل این مشکل نیازمند فرهنگ سازی در سال جدید هستیم .
این نشست با ارائه پیشنهادات و نظرات از سوی اعضاء و کارکنان اداره کل ادامه یافت.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز