انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دادگستری وآموزش وپرورش باموضوع پیشگیری از وقوع جرم

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲:۳۵
کد خبر: ۳۷۸۶۵۸
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دادگستری وآموزش وپرورش باموضوع پیشگیری از وقوع جرم
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع پیشگیری از وقوع جرم بین دادگستری کل استان واداره کل آموزش وپروش کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدباقر اسلامی اظهار داشت: حرکت درجهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم، به عنوان امری بنیادی و ملی، نیازمندهمکاری تمام دستگاه ها و سازمان های کشور می باشد .

وی ادامه داد:بهره گیری و استفاده از منبع فیاض و بی بدیل آموزش وپرورش که شکل گیری و تربیت انسان های متعالی و با کرامت است، در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی ضرورتی بدیهی است.

اسلامی عنوان کرد: به منظور استفاده حداکثری و نظام مند از ظرفیت های بالقوه و بالفعل آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم، آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی و همچنین ارتقاء دانش و آگاهی های عمومی و حقوقی دبیران، کارکنان، دانش آموزان و اولیاء ایشان و ترویج فرهنگ پیشگیری در تمامی سطوح جامعه  این تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش و دادگستری کل استان کرمان؛ منعقد گردید.

وی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، تدارک همفکری و همکاری های لازم در زمینه های اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، آموزشی وهمچنین استفاده بهینه از ظرفیت آموزش و پرورش در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم می

باشد.

این مقام قضائی تصریح کرد: این تفاهم نامه در4 ماده یک مقدمه و در 3 نسخه تنظیم شده که هر یک به منزله نسخه اصل بوده، اعتبار واحد داشته و درتاریخ 8اسفند ماه به امضای طرفین رسید و با معرفی نمایندگان تام الاختیار طرفین اجرایی  شد.

وی اعلام داشت: تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت 2 سال معتبر است و مبنای انعقاد کلیه قراردادهای بعدی مرتبط با آن خواهد بود و درصورت تمایل و تداوم فعالیت های مشترک قابل تمدید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز