تفاهم نامه همکاری بین ورزش و جوانان فارس و فدراسیون کشتی امضا شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۷۸۷۰۸
تفاهم نامه همکاری بین ورزش و جوانان فارس و فدراسیون کشتی امضا شد
تفاهم نامه همکاری بین ورزش و جوانان فارس و فدراسیون کشتی درراستای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی درشهر شیراز امضا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مدیرکل ورزش و جوانان فارس در آیین امضاء این تفاهم نامه  ضمن تبریک حضور پرشور مردم فارس در انتخابات، اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده و حمایت های فدراسیون کشتی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی به طور قطع در شهر شیراز برگزار می شود.
حیدرعلی کامیاب کلانتری ادامه داد: برگزاری این رقابت ها باعث می شود  شهر شیراز بیشتر از گذشته در سطح جهان شناخته شود و فرهنگ و تمدن اصیل این شهر نمایان تر شود.
وی افزود: شیراز با توجه به پتانسیل های مناسب باید میزبان برگزاری مسابقات کشوری شود که برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی به واقع شروع مناسبی برای این میزبانی ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: به منظور آماده کردن زیر ساخت های سخت افزاری لازم برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سالن شهید دستغیب شیراز در دست تعمیر است و در تاریخ 15 اردیبهشت 95 به منظر تجهیز فنی تحویل فدراسیون کشتی می شود.
کامیاب افزود: دبیر فدراسیون در سفر به شهر شیراز از زیرساخت های موجود و فعالیت های دردست اقدام بازدید کرد و تقسیم بندی های لازم برای برگزاری مطلوب جام جهانی کشتی فرنگی درشیراز انجام شد.
وی در ادامه از حمایت های مطلوب استاندار فارس از ورزش تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه استاندار دیدگاه بسیار مناسبی نسبت به ورزش دارد و به شکل مطلوب از برگزاری مسابقات ، فراهم کردن زیرساختها برای برگزاری رقابت های بین المللی و  انجام  فعالیت های ورزشی دراستان حمایت می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: در سفر معاون رئیس جمهور به شهر شیراز با حمایت استاندار دکتر نوبخت بازدیدی ازمجموعه ورزشی پارس(میانرود )داشت و 30 میلیارد اعتبار برای این پروژه اختصاص داد.
کامیاب اظهار امیدواری کرد که با حمایت فدراسیون کشتی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی به بهترین شکل در شیراز برگزار شود تا بدین وسیله شاهد افزایش حضور جوانان دراین رشته ورزشی باشیم.
وی همچنین عنوان کرد: درراستای افزایش حضور افراد در رشته کشتی سال95 سالن تختی شهر شیراز تعمیر می شود تا علاقمندان به ورزش در بهترین شرایط فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند.
دبیر فدراسیون کشتی نیز دراین جلسه از تلاش های مناسب حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان فارس برای کسب میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز تقدیر کرد و گفت: استان فارس به واسطه وجود امید نوروزی، محمد علی چمیانی،  پیشکسوتان برجسته رشته کشتی  و فرهنگ و تمدن  شایسته مردم این دیار ،دارای ویژگی لازم برای گرفتن میزبانی بود.
 حمید بنی تمیم از برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در شهر شیراز ابرازخرسندی کرد و افزود: در سفر امروز بازدیدی ازامکانات درنظر گرفته شده برای مسابقات انجام شد که خوشبختانه روند فعالیت ها مثبت بود و به همین دلیل رقابت ها در بهار سال آینده باحضور 8 کشور درشیراز برگزار می شود.
وی ابرازداشت: دررقابت های جام جهانی کشتی فرنگی کشورهای ایران، بلاروس، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، اکراین، روسیه و آلمان با تیم کامل و آمادگی مطلوب حاضر می شوند.
دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه دست اندرکاران فدراسیون کشتی خود را بخشی از مردم فارس می داند، بیان کرد: فارس همه شاخص های مهم  مانند مدیران توانمند، ورزشکاران برتر، فرهنگ بالا  را دارد و به طور حتم با تلاش های انجام شده مسابقات نیز به بهترین شکل برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز