آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در جاجرم و گرمه برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۷۸۷۱۱
آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در جاجرم و گرمه برگزار می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های جاجرم و گرمه از برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 13 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن در یک برنامه چهارساله تدوین شده است، اظهار کرد: امسال برای چهارمین سال است که این طرح با محوریت سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در شهرستان های جاجرم و گرمه در دوره‌های گذشته با موفقیت برگزار شده است، گفت: تعداد زیادی این طرح موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره طرح شده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جاجرم و گرمه با اشاره به اینکه سهمیه امسال شهرستان های جاجرم و گرمه در سال جاری 300نفر بوده است، تصریح کرد: این طرح در رده‌های سنی مختلف با همکاری اساتید و مربیان قرآن برگزار شده است.

وی از برگزاری مرحله کتبی آزمون حفظ قرآن کریم در 13 اسفندماه با حضور شرکت‌کنندگان در طرح حافظان قرآنی و دیگر علاقمندان به آیات نورانی وحی خبر داد و گفت: این آزمون در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی نیا یادآور شد: آزمون کتبی در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء یک و دو، 5 جزء ، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار خواهد شد.

وی افزود: به کسانی که بتوانند در این آزمون نمره نهایی را کسب کنند علاوه بر برخورداری از جوایز، گواهینامه پایان طرح نیز اعطا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جاجرم و گرمه با اشاره به اینکه همزمان در کنار این آزمون، آزمون حفظ موضوعی نیز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این آزمون نیز از منابع داده شده 120 موضوع، 150 موضوع و 300 موضوع که قبلا کتابچه آن در بین علاقمندان ثبت‌نام‌کننده توزیع شده، برگزار می‌شود.

 

نظر شما