مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

دستگاه های اجرایی زمینه رشد و اعتلای ورزش را فراهم کنند

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۳:۴۲
کد خبر: ۳۷۹۲۲۴
دستگاه های اجرایی زمینه رشد و اعتلای ورزش را فراهم کنند
مشهدی آقایی: امیدواریم دستگاه های اجرایی با اهتمام به موضوع سلامت محوری جامعه و ایجاد نشاط عمومی زمینه اجرای ماده 53 قانون الحاقی را برای کمک به توسعه ورزش فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نشست صمیمی ذیحساب و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان با ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، معاون اداره کل اقتصادی و دارایی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در استادیوم 15هزارنفری سردار آزادگان برگزار شد.

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با تاکید بر اهمیت مساله سلامت در کشور به ویژه منویات مقام معظم رهبری در سیاست های کلّی نظام سلامت، گفت: ورزش مهمترین و مؤثرترین رویکرد فرهنگی و اجتماعی توسعه سلامت و تعمیم نشاط و شادابی در بین آحاد مردم به شمار می رود که این خود رسالتی بس بزرگ است که در کنار آن ایجاد افتخار و غرور ملّی پس از قهرمانی ورزشکاران موجب عزت و اقتدار ملّی و رونق بیش از پیش ورزش می شود که این امر نیز عامل مهمی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی نیز می شود.

مشهدی آقایی افزود: اعتبارات استانی ما حتی با رقم قرارداد یک بازیکن مطرح برابری نمی کند و برای مدیریت ورزش آن هم 48 هیأت استانی و قریب به 700 هیأت شهرستانی رقمی بسیار ناچیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: اعتبارات ملی استان نیز گرچه تا حدودی قابل قبول است ولی آنچه مشخص است ما امروز برای انجام این رسالت بزرگ، دستگاهی خودکفا هستیم و از درآمد برگشتی اجاره اماکن ورزشی موضوع ماده 88 تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به ورزش و توسعه آن تزریق می کنیم که البته در این راه متحمل خسارات ریالی نیز می شویم چرا که ماده 88 معایبی دارد که باید اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس کمیسیون ماده 88 استانی در خاتمه گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی با اهتمام به موضوع سلامت محوری جامعه و ایجاد نشاط عمومی زمینه اجرای ماده 53 قانون الحاقی را برای کمک به توسعه ورزش فراهم کنند و با اجرایی کردن ماده 53 قانون الحاقی تحت عنوان "مجاز بودن به تخصیص یک درصد از اعتبارات به امر ورزش" در این راه قدم بزرگی برداشته شود.

مشهدی آقایی1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز