آماده‌سازی ظرفیت اسکان ۳ هزار مسافر نوروزی در ملایر

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۸:۳۸
کد خبر: ۳۷۹۳۳۶
آماده‌سازی ظرفیت اسکان ۳ هزار مسافر نوروزی در ملایر
عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه این شهرستان خود را برای سفرهای نوروزی آماده کرده است، گفت: در طول ایام تعطیلات نوروزی ظرفیت اسکان سه هزار نفر برای گردشگران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: شهرستان ملایر ظرفیت اسکان سه هزار نفر گردشگر را دارد و همچنین یک هزار نفر مربوط به  مدارس شبانه‌روزی، سوئیت‌های خانه معلم و اقامتگاه‌های خصوصی است.

وی افزود: شهرداری  شهرستان ملایر در راستای آماده سازی مبلمان شهری جهت خدمات مطلوب برگردشگران اقدام به برگزاری طرح استقبال از بهار کرده است.

وی تصریح کرد: طرج استقبال از بهار در این شهرستان از پنجم اسفند جاری آغاز و تا اوایل فروردین سال آتی آماده دارد و همچنین المان های مخصوص نوروزی در شهرستان ملایر نصب شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار داشت: تیم‌های بازرسی برای ارائه خدمات تغذیه و نظارت بر مسائل بهداشتی مجتمع‌های بین راهی متشکل از کارشناسان فرمانداری، رؤسای ادارات میراث فرهنگی، دامپزشکی، صنعت و معدن و شبکه بهداشت و درمان است.

رضائی خاطر نشان کرد: تیم های بازرسی در راستای نظارت بر مسائل بهداشتی رستوران‌های درون‌شهری، برون‌شهری و مجتمع‌های بین راهی انجام وظیفه می‌کنند.

وی، خواستار بازگشت اشیاء مکشوفه ارگ باستانی نوشیجان و تپه باستانی پری به این شهرستان شد و گفت: این اشیاء مکشوفه اکنون در موزه ملی قرار دارد و به صورت امانی به موزه لطفعلی‌خان ملایر انتقال یابد تا در معرض نمایش برای مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی ابراز داشت: صدا و سیمای استان، در ایام نوروز خبرهای تصویری و گردشگری ملایر را به منظور جذب گردشگران پخش کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز