معاون خدمات شهری و رییس ستاد نوروزی شهرداری قزوین:

بوستان ملاخلیلا مکانی مناسب برای اسکان مسافران نوروزی

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۵:۳۴
کد خبر: ۳۷۹۴۵۰
بوستان ملاخلیلا مکانی مناسب برای اسکان مسافران نوروزی
محمدی الموتی: با توجه به بهره برداری از بوستان ملاخلیلا در سال جاری این بوستان مکان خوبی برای اسکان مسافران است که باید توجه ویژه به آن شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا محمدی الموتی معاون خدمات شهری و رییس ستاد نوروزی شهرداری قزوین در نخستین جلسه ستاد نوروزی اظهار کرد: برای استقبال از سال جدید باید توجه ویژه به آب نماهای شهری، رنگ آمیزی، تجهیز بوستان ها برای اسکان مسافران نوروزی، سرویس های بهداشتی سطح شهر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به بهره برداری از بوستان ملاخلیلا در سال جاری این بوستان مکان خوبی برای اسکان مسافران است که باید توجه ویژه به آن شود.

الموتی با تاکید بر نظافت ویژه بخصوص در ورودی های شهر قزوین گفت: در پایان سال بخصوص در مکان های پرتردد شهر توجه ویژه به جمع آوری متکدیان شود.

این مقام مسئول گفت: در پایان سال به دلیل خانه تکانی ‌ها روزانه 50تن زباله به زباله های شهر اضافه می‌ شود و حجم زباله در پایان سال افزایش پیدا می کند بنابراین باید توجه ویژه به جمع آوری زباله و تخلیه زباله های ساختمانی شود.

الموتی به برنامه های ویژه سازمان فرهنگی و ورزشی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به برنامه های پایان سال در آرامستان های شهر قزوین و همچنین چیدن سفره هفت سین در مزار شهدا و آرامستان شود.

وی در ادامه به برنامه های پایان چهارشنبه آخر سال، تکمیل هرس درختان تا پایان سال، توجه ویژه به گل کاری، ممنوعیت حفاری، لکه گیری و آسفالت، کشیک پلیس ساختمان، نظافت تاکسی ها، آماده باش سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین برای استقبال از مسافران نوروزی و زیباسازی شهر اشاره کرد.

پایانه‌های مسافربری قزوین آماده خدمات رسانی به مسافران

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در این جلسه با تشریح عملکرد این سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی در پایانه مسافربری آزادگان، نماینده ای برای راهنمایی مسافران مستقر خواهد شد.

وی افزود: انجام تبلیغات محیطی، عملیات بازسازی، نوسازی و گسترش فضای سبز همراه با پاکیزگی مناسب تر محیط پایانه از جمله اقداماتی است که در پایانه های مسافری انجام خواهد شد و رنگ آمیزی جداول و خط کشی گذرگاه ها و کاشت گل و گیاه فصلی نیز در همین راستا انجام خواهد گرفت.

محمدحسینی بیان کرد: خانه تکانی و نظافت ویژه پایانه ها در سکوهای سوار و پیاده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکینگ، غرفه ها، سالن انتظار و سرویس بهداشتی همچنین نصب بنر، پوستر و تابلوهای جدید راهنما در محوطه از دیگر فعالیت های استقبال از بهار 95خواهد بود.

این مسئول گفت: با شروع فصل بهار، پایانه های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و موردنیاز به مسافران خواهد بود.

وی به برگزاری جشن عمو نوروز در 27 و 28 اسفند در پایانه مسافربری آزادگان اشاره و بیان کرد: از مسافران نوروزی با پخش شکلات استقبال خواهد شد.

جشن اسباب بازی در نوروز 95 برگزار می شود

سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی های برگزاری جشن اسباب بازی در نوروز 95 از سه ما پیش آغاز شده است و این جشنواره در مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: باید توجه ویژه به ورودی های شهر قزوین به خصوص برای تبلیغ شهر قزوین و برنامه های نوروزی آن صورت گیرد.

وزیری نژاد اضافه کرد: با توجه به برگزاری جشنواره اسباب بازی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه در ایام برگزاری این جشنواره مسیر تردد خودروها از سبزه میدان تا چهار راه مولوی دوطرفه خواهد شد.

این مسئول بر شستشوی تمام تابلوها و تعویض پرچم های کهنه سطح شهر تأکید کرد.

مجتبی منتظری، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو توجه ویژه به نظافت شهر خواهد شد.

توزیع میوه شب عید در 20 نقطه شهر

حسین عمویی، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قزوین نیز گفت: برای توزیع میوه شب عید 20نقطه در سطح شهر در نظر گرفته شده است که از 26 اسفند ماه میوه های شب عید در این مکان ها توزیع خواهد شد.

موسی خانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین نیز در این جلسه از آماده باش نیروهای آتش نشانی از 15 اسفند تا 15فروردین ماه خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته است.

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: المان های نوروزی در 30نقطه شهر با رویکرد استقبال از بهار و هویت شهری نصب خواهد شد.

وی چیدمان سفره هفت سین، پاک سازی دیوارها، نورپردازی، نصب آبنما در برخی از نقاط، آموزش شهروندی و نصب ریسه های نوروزی را از اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار عنوان و بیان کرد: در 25 اسفند روز شهردار نیز بزرگ ترین بیلبورد با 420مترمربع عرشه به بهره برداری خواهد رسید.

پیمان پژمان فرد، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین نیز بر توجه ویژه بر اکیپ های جمع آوری زباله و ورودی بوستان ملاخلیلا تأکید کرد.

شاهرخ عطائی، مدیر موسسه رفاهی تفریحی کاسپین نیز در این جلسه گفت: از اول فروردین تا 13فروردین ماه مجموعه تفریحی تله سی یژ آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز