کلکسیون مدال های اصغر بشارتی طلایی تر شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۷۹۴۶۹
کلکسیون مدال های اصغر بشارتی طلایی تر شد
کلکسیون مدال های اصغر بشارتی هنرمند عکاس زیر آب منطقه آزاد قشم با دریافت مدال طلای GPUاز کشور انگلستان برای ارسالی عکس Underwater و انتخاب آن در این جشنواره، طلائی تر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عکس های ارسالی جشنواره بریستول انگلستان در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، سفر و طبیعت مورد ارزیابی قرار گرفت و عکاس هنرمند منطقه آزاد قشم موفق به کسب مدال طلا به خاطر ارائه عکسی با موضوع سفر از زیر آب های نیلگون خلیج فارس شد.

شایان ذکر است جشنواره بریستول انگلستان از سال 1946 میلادی تا کنون هر ساله با هدف بررسی بهترین عکس های ارسالی از هنرمندان عکاس جهان برگزار شده و امسال 10095عکس از 1021 عکاس 67 کشور جهان به این جشنواره راه یافته بود.

این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسیFIAP، مجمع جهانی عکاسان GPU ، انجمن سلطنتی انگلستان RPS و انجمن عکاسان آمریکا PSA در بریستول انگلستان برگزار شد.

بنا به این گزارش، 44 قطعه عکس 13 هنرمند عکاس کشورمان به این جشنوراه بین المللی راه یافته بود که هفت قطعه آن به اصغر بشارتی عکاس هنرمند منطقه آزاد قشم مربوط می شود که با موضوع سفر و در زیر آب های نیلگون خلیج همیشه فارس تهیه شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز