عضو دیگر شورای شهر همدان

برخی کارگران شهرداری ۴ماه حقوق نگرفته اند!!

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۶:۳۱
کد خبر: ۳۷۹۵۷۶
برخی کارگران شهرداری ۴ماه حقوق نگرفته اند!!
گردان از پرداخت نشدن 4 ماه از حقوق کارگران شهرداری همدان خبر داد و گفت: در حالی که برخی مدیران در شهرداری همه حقوق و مزایا را به طور کامل دریافت می کنند، اما بعضی کارگران شهرداری 4 ماه است که حقوق نگرفته اند!

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو دیگر شورای شهر همدان در جلسه شورای شهر همدان از پرداخت نشدن 4 ماه از حقوق کارگران شهرداری همدان خبر داد و گفت: در ایام پایانی سال که کارکنان شهرداری همدان باید حقوق و پاداش خود را دریافت کنند متاسفانه حقوق ماه‌های قبل نیز به آنها پرداخت نشده است.

کامران گردان با بیان اینکه شهردار همدان باید در این زمینه اقدام مناسبی انجام دهد، افزود: تنها کارکنان شهرداری منطقه یک حقوق خود را دریافت کرده و مابقی کارکنان شهرداری به سبب دریافت نکردن چند ماه از حقوق، در شرایط نامناسبی قرار دارند.

وی درباره پایانه سرگذر همدان نیز گفت: براساس وعده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان این پایانه باید در هشتم اسفند ماه فعال شود ولی هیچ گونه اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده و بدون دلیلی معاونت ترافیک شهرداری همدان این پروژه را اجرایی نکرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اظهار داشت: معاونت ترافیک با این بهانه که اجرای این پروژه ممکن است تبعات اجتماعی به دنبال داشته باشد آن را عملیاتی نکرده است که این موضوع باید با مدیریت درست از سوی شهرداری همدان انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز