سپاس نامه فرماندار محمودآباد از حضور شکوهمند مردم در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۷۹۶۲۸
سپاس نامه فرماندار محمودآباد از حضور شکوهمند مردم در انتخابات
یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ در این پیام آمده است: حضور شکوهمند و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان از درایت، شعور و بصیرت وصف ناپذیر شهروندان شریف و گرانقدر شهرستان محمودآباد داشت و برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان این شهرستان به نگارش درآمد.

شور و شعف و نشاط مردم در ساعات آغازین تا پایان انتخابات لحظاتی غرور آفرین و شورانگیز را رقم زد و با مشارکت 92 درصدی نقش بی بدیلی را در تاریخ سیاسی شهرستان ایفا نمودند . مشارکت گسترده در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر فهم سیاسی مردم است که مرام تعیین آینده ای سرشار از امید در پای صندوقهای رای حاضر شدند و فارغ از هر نتیجه ای پایبندی خویش را به آرمانهای انقلاب ، شهدای ، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب به منعصه ظهور رساندند .

بی تردید پیروزی واقعی مردم شریف این دیار بوده و باید از این سرمایه اجتماعی موجود با مشارکت همه جریانها  و گروه های سیاسی برای رشد و توسعه پایدار شهرستان بهره برد و  اینجانب از تمامی مردم شریف شهرستان، کاندیداهای محترم و کلیه دست اندرکاران انتخابات که درخلق حماسه هفتم اسفند ماه نقش ماندگاری را ایفاء نمودند سپاسگزاری نموده و برای همگان از درگاه ایزدمنان توفیق روز افزون خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز