نظر محمدی سرمربی سپیدرود در گفتگو با برنا گفت:

با قدرت به مصاف تیم فوتبال بادران تهران خواهیم رفت

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵:۲۸
کد خبر: ۳۷۹۷۲۲
با قدرت به مصاف تیم فوتبال بادران تهران خواهیم رفت
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت، با تمام توان به میدان مسابقه با تیم فوتبال بادران خواهیم رفت و تمام سعی خود را برای رسیدن به اولین پیروزی در محله نهایی دور رفت خواهیم بست.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره دیدار این تیم در مقابل بادارن در گفتگو با برنا گفت، با تمام توان به میدان مسابقه خواهیم رفت و تمام سعی خود را برای رسیدن به اولین پیروزی در دور رفت از مرحله نهایی خواهیم بست تا دل همه کسانی که پاک وصادقانه به فوتبال این شهر خدمت می کنند را شاد وهوادارانمان را که چه در فصل گذشته و چه دراین فصل از ما حمایت کرده اند را به امید خداوند شاد گردانیم وفوتبال رشت را به جایگاه اصلی خود درفوتبال  کشور نزدیک و نزدیکتر کنیم .

وی در مورد وضیعت تیم سپیدرود اظهار داشت، وضیعت تیم در حال حاضر  بسیار مناسب است و هیچگونه مصدوم و محرومی نداریم.

نظر محمدی در مورد تیم بادران گفت، با توجه به آنالیز تیم حریف آنها در فاز حمله تیم خوبی هستند و از بازیکنان تکنیکی سود میبرند و در خط دفاعی دارای نقاط ضعفی هستند که امیدوارم  از بازی پیش رو امتیازات لازم را بدست بیاوریم.

photo_2016-03-01_07-46-35

سرمربی سپیدرود رشت در پایان تنها دغدغه بزرگ این تیم باسابقه و ریشه دار گفت، تنها دغدغه تیم مسایل مالی است، که امیدوارم  به همت مسوولان باشگاه و مساعدت مسوولین استان برطرف گردد.

خاطر نشان میگردد، از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور مرحله نهایی دور رفت تیم بادران تهران در زمین ورزشگاه کارگران راس ساعت14/45 چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه  میزبان تیم سپیدرود رشت  است.

photo_2016-03-01_08-12-04

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز