مدیر کل راه و شهرسازی لرستان خبر داد؛

جذب اعتبارات ۷۵ میلیاردی راهداری لرستان

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۴:۵۱
کد خبر: ۳۸۰۱۵۹
جذب اعتبارات  ۷۵ میلیاردی راهداری لرستان
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در این راستا از محل اعتبارات راهداری ۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای پروژه های استان جذب شده است.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان،صبح چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان ،با اشاره به جذب ۶.۷ درصدی اعتبارات متفرقه راهداری کشور برای اجرای پروژه راهسازی لرستان گفت: این اعتبارات برای اجرای پروژه های روکش آسفالت، خرید ماشین آلات و نگهداری راهدارخانه های استان جذب شده است.

 شهرام ملکی همچنین به جذب اعتبارات ملی لرستان طی امسال اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های راهسازی استان جذب شده است. 

وی همچنین از جذب اعتبارات سازمان راهداری برای پروژه های استان لرستان عنوان کرد: در این راستا از محل اعتبارات راهداری ۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای پروژه های استان جذب شده است.

ملکی ادامه داد: اظهارنامه‌های فسخی که به این شعب فرستاده‌ایم ترتیب اثر داده شده و درخواست‌هایی که به این شعب از طرف دولت فرستاده شده‌اند بازخورد خوب و مثبتی داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: خوشبختانه از لحاظ عملکردی، اداره کل راه و شهرسازی توانسته تعامل خوبی با دستگاه‌های قضایی و انتظامی داشته و در این راستا از ابتدای سال‌جاری براساس جلساتی که در حوزه اراضی داشتیم گزارش‌های خوبی تدوین کردیم که برای وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی مسکن فرستاده شده‌اند.

وی با اشاره به اراضی تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: کل میزان موجودی اراضی که متولی آنها این اداره کل بوده حدود 11 هزار و 496 هکتار است.

ملکی افزود: سند این اراضی بنام اداره کل راه و شهرسازی است و طی سنوات گذشته براساس برنامه‌هایی که در قالب توسعه شهر و محدوده‌های قانونی داشتیم بعداً به سرمایه‌گذار، دستگاه‌های اجرایی و تعاونی‌های تولید مسکن واگذار شده‌اند و تعدادی از این املاک دولتی به ساخت و ساز قانونی منجر شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز