دعوت گیلانی ها به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۸۰۲۶۶
دعوت گیلانی ها به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام
10گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، از سوی فدراسیون قایقرانی ، زبده ترین ورزشکاران رشته قایقرانی آبهای آرام به سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، هفت ورزشکار و سه مربی از گیلان هستند .

 بر این اساس در بخش کایاک ، علی آقامیرزایی ، صادقی زمانی، علیرضا فرمانده و محمد گلپیرا از  گیلان در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام که در تهران برپا شده ، حضور یافته اند .

 همچنین در بخش کانو کانادایی نیز ، سهیل نوروزنژاد ، مهرداد دانیالی و بهراد پیوندسرخی دیگر ورزشکاران استان گیلان هستند که به سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران دعوت شدند .

 این هفت ورزشکار گیلانی به همراه 16 ورزشکار از سایر استانهای کشور زیر نظر کادر فنی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام حضور یافته اند و تا روز 19 اسفند ماه نیز در دریاچه آزادی تهران تمرین می کنند .

ایرج اقلیمی و الیاس اقلیمی نیز از گیلان سرمربیگری تیمهای ملی کایاک و کانو کانادایی را برعهده دارند و انوش عباسی دیگر نماینده این استان به عنوان مربی تیم ملی کایاک در این مرحله از اردو حضور یافته است .

 تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان ایران خود را برای شرکت در رقابتهای 2016 زیر 23 سال قهرمانی جهان و مسابقات قهرمانی 2017 آسیا آماده می کند و امیدواریم که ورزشکاران گیلانی با درخشش در اردوهای آمادگی به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابتهای جهانی و آسیایی حضور یابند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز