عامل انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی در بجنورد دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۴:۰۴
کد خبر: ۳۸۰۲۸۸
عامل انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی در بجنورد دستگیر شد
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در شبکه اجتماعی تلگرام در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش فردی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی همسرش در شبکه اجتماعی تلگرام، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این که مأموران پس از تحقیق و بررسی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: متهم در ادامه بازجویی ها و وجود مستندات لازم به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ اعتمادی همچنین خاطرنشان کرد: مراجع قضایی متهم را به زندان و قرار کفالت 100 میلیون ریال محکوم کردند.

وی با توصیه به کاربران شبکه های اجتماعی بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه و فضای مجازی تأکید کرد و بیان داشت: عدم اشتراک گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی می تواند از بسیاری آسیب ها همچون باج خواهی ها، سوءاستفاده ها، کلاهبرداری ها و هتک حیثیت ها مصون نگه دارد.

سرهنگ اعتمادی در پایان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز