نقد و بررسی فیلم "ایستاده در غبار" در برنامه کافه نقد

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶:۰۴
کد خبر: ۳۸۰۳۷۳
نقد و بررسی فیلم ایستاده در غبار در برنامه کافه نقد
برنامه کافه نقد همراه با اکران اختصاصی و نقد فیلم "ایستاده در غبار" روز یکشنبه 16 اسفندماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ رسانه با بیان این مطلب گفت: سلسله نشست های هم اندیشی "کافه نقد" به منظور نقد محصولات و جریان های رسانه ای روز دنیا با موضوعات متنوع از سوی کمیته فرهنگ رسانه برگزار می شود.

غلامرضا رحیمی اظهار داشت: نشست نمایش و نقد فیلم "ایستاده در غبار" با حضور "محمدحسین مهدویان" نویسنده و کارگردان فیلم از سوی کمیته فرهنگ رسانه و با همکاری مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی(سیمرغ)،  روز یکشنبه 16 اسفندماه ساعت 18:15 بعدازظهر در محل سینما سپاهان برگزار می شود.

وی افزود: ایستاده در غبار فیلمی به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است که برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

دبیر کمیته فرهنگ رسانه تصریح کرد: "ایستاده در غبار" مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

رحیمی ادامه داد: فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می کشد که این اثر دومین همکاری تهیه کننده و کارگردان بعد از تجربه موفق مجموعه "آخرین روزهای زمستان" است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه بلیط و شرکت در برنامه کافه نقد می توانند روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته از ساعت 8 تا 19 به محل فرهنگسرای رسانه واقع در باغ غدیر مراجعه کرده .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز