نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

کمیته امداد امام خمینی (ره) یک الگویی شاخص در حوزه اشتغالزایی و توانمند سازی است

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱:۴۸
کد خبر: ۳۸۰۴۳۲
کمیته امداد امام خمینی (ره) یک الگویی شاخص در حوزه اشتغالزایی و توانمند سازی است
نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: هم اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) یک الگویی شاخص در حوزه اشتغالزایی و توانمند سازی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز(13 اسفند) در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان که به مناسبت روز تاسیس کمیته امداد برگزارشد، افزود: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت دستگیری از نیازمندان جامعه و توانمند سازی آنان ستودنی است.

وی نهاد کمیته امداد را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اسوه فرهنگ حسنه کمک به نیازمندان جامعه و محرومیت زدایی است.

حجت الاسلام میرعمادی، با تجلیل از خدمات اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیان کرد: این طرح های کمیته امداد حرکت در مسیر اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه تکیه بر توان نیروی انسانی توانمند از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است، اذعان داشت: در اقتصاد مقاومتی باید هرشخص با تکیه بر توانمندی های خود توان برآورده کردن نیازمندی های روزمره خود را به دست آورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: هم اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) یک الگویی شاخص در حوزه اشتغالزایی و توانمند سازی است.

وی، همچنین با اشاره به طرح های مسکن کمیته امداد افزود: ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه از فعالیت های ارزشمند و قابل ستایش این نهاد است.

حجت الاسلام میرعمادی، ابراز کرد: هم اکنون کمیته امداد استان لرستان در حوزه های مختلف چون مسکن، اشتغال، توانمند سازی و فعالیت های جهادی الگویی شاخص برای نهادی اجرایی در جهان است.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت خیران و مردم توانمند در اهداف کمیته امداد، اذعان داشت: کمیته امداد باید جلب مشارکت مردم جهت کاهش فاصله طبقاتی در جامعه بیشتر تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به خدمات فرهنگی کمیته امداد، ادامه داد: تلاش های کمیته امداد در جهت حمایت از تحصیل محرومان کاری شاخص و ماندگار است.

وی  با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کمیته امداد فارغ التحصیلان تحت حمایت این نهاد است، تاکید کرد: هم اکنون افراد نخبه و توانمندی از بین فارغ التحصیلاتن کمیته امداد تحویل جامعه شده است.

حجت الاسلام میرعمادی، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فرهنگی کمیته امداد استان، افزود:  بدترین نوع فقر در هر جامعه ای فقر فرهنگی است که کمیته امداد می تواند در جهت مبارزه با فقر فرهنگی پیشگام باشد.

وی ابراز کرد: باید با توانمندسازی وفرهنگ سازی در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی خود در جهت ریشه کن کردن فقر در جامعه اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز