یک طلا ویک برنز حاصل کار فرنگی کاران نوجوان پلدختری در جام یادگار امام

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۳:۵۲
کد خبر: ۳۸۰۷۴۰
یک طلا ویک برنز حاصل کار فرنگی کاران نوجوان پلدختری در جام یادگار امام
کشتی گیران نوجوان پلدختری در جام بین المللی یادگار امام(ره) توانستند به یک مدال طلا ویک مدال برنز دست یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از پلدختر لرستان ، کشتی گیران نوجوان پلدختری در جام بین المللی یادگار امام(ره) توانستند به یک مدال طلا ویک مدال برنز دست یابند.

علی محمد نورعلی وند رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختر در گفت وگو با خبرنگار برنا  گفت: این مسابقات روز 13 و14 اسفند ماه در تهران برگزار شده بود وپلدختر سه کشتی گیر نوجوان فرنگی کارویک مربی به نام سید محسن موسوی در این مسابقات معرفی کرده بود.

نورعلی وند با ستایش از استعداد ونبوغ نوجوانان پلدختری در رشته کشتی بخصوص در رشته فرنگی عنوان کرد: محمد مهرابی  محمد ، محمد دانیالی ومحمد کرمی سه کشتی گیری بودند که نمایندگان کشتی پلدختر در این مسابقات را تشکیل می دادند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختر در پایان سخنان خود با تقدیراززحمات حسین بخشیوند رییس هیئت کشتی پلدختر اززحمات وتلاشهای موفق سید محسن موسوی مربی  پلدختری که در این مسابقات حضورداشت نیزتقدیر کرد.

حسین بخشیوند رییس هیئت کشتی  شهرستان پلدختر نیز به خبرنگار برنا گفت: محمد مهرابی در وزن 46 کیلو گرم توانست باشکست همه حریفان  قهرمان شود.

وی افزود: محمد مهرابی در دور اول کشتی گیری از آذربایجان "الف" را شکست داد سپس توانست در دور دوم از سد کشتی گیری از آذربایجان "ب" بگذرد ودر دور سوم نیز کشتی گیری از ایران ب را مغلوب کند وسرانجام در فینال موفق شد با غلبه بر کشتی گیر اوکراینی به مقام قهرمانی ومدال طلا دست یابد.

بخشیوند ادامه داد: محمد دانیالی نیز در وزن 54 کیلو گرم از کشتی گیرتیم ایران c شکست خورده ولی در ادامه رقابتها با غلبه بر کشتی گیری از آذربایجان توانست  به نشان برنز دست پیدا کند.

رییس هیئت کشتی پلدختر اشاره کرد: متاسفانه محمد کرمی کشتی گیروزن 50 کیلوگرم  به خاطر مصدومیت قادر به گرفتن کشتی  با حریفانش نشد ومتاسفانه پلدختری ها این شانس مدال آور را از دست دادند.

همچنین حسین بخشیوند درپایان از تلاش های سید محسن موسوی مربی پلدختری حاضردراین مسابقات سپاسگذاری کرد.

خبرنگار: رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز