سرپرست ورزش و جوانان راز و جرگلان خبر داد:

ساماندهی هیئت های ورزشی و تشکیل سازمانهای مردم نهاد در شهرستان راز و جرگلان در سال ۹۵

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۹:۲۰
کد خبر: ۳۸۱۰۳۵
ساماندهی هیئت های ورزشی و تشکیل سازمانهای مردم نهاد در شهرستان راز و جرگلان در سال ۹۵
لنگری سرپرست ورزش و جوانان راز و جرگلان از ساماندهی هیئت های ورزشی و تشکیل سازمانهای مردم نهاد در سال 95 در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ناصر لنگری سرپرست ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان :از فعالیت 12 هیئت ورزشی و 1 سازمان مردم نهاد مجوز دار در این شهرستان خبر داد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته و با توجه به تسریع صدور مجوز فعالیت هیئت های ورزشی پیش بینی تشکیل 10 سازمان مردم نهاد و ساماندهی هیئت های ورزشی در سال 95 را در دستور کار قرار داده ایم.
وی کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان را از جمله مشکلات اداری این شهرستان دانست و گفت: تلاش می کنیم با جذب نیروهای کارورز از سازمان بنیاد شهید و نیروهای دانشگاهی تربیت بدنی در دانشگاه پیام نور کمبود نیروی کار را تا حدودی تسهیل کنیم.
وی نبود مکان ورزشی استاندارد را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر یک زمین مناسب برای رشته والیبال در این شهرستان وجود دارد که جوابگوی نیازهای ورزشی شهرستان نیست و امیدواریم در آینده نزدیک و با حمایتهای مالی اداره کل و مسئولان شهرستان بتوانیم چند زمین روباز مناسب ورزشی ایجاد نمائیم.
وی در پاسخ به روند ساخت و سازهای ورزشی در شهرستان راز و جرگلان نیز گفت: در حال حاضر 2 پروژه گود باستانی و ساختمان اداری و سالن فوتسال با اعتبارات ملی و 30 درصد پیشرفت فیزیکی در مرکز شهرستان موجود است که در صورت تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان مشکلات ورززش شهرستان تا حدود زیادی تسهیل خواهد شد.
لنگری در خصوص فعالیت رشته های ورزشی شاخص در این شهرستان محروم نیز گفت: سواری کاری ، کشتی آلیش ، کشتی گورش ، کشتی چوخه ، والیبال و فوتسال از جمله رشته های پر طرفدار و مدال آور در این شهرستان است و آلیش کاران این شهرستان در مسابقات آسیایی در تهران صاحب گردن آویزیهای طلا و نقره شدند.
وی رشته سوار کاری را از جمله ظرفیتهای بالقوه و سود آور در این شهرستان عنوان کرد و گفت: رونق رشته سوار کاری در شهرستان راز و جرگلان نیازمند یک عزم ملی و حمایتی همه جانبه از سوی مسئولان را نیاز دارد و در صورت تکمیل پیست سوار کاری در روستای باغلق، این شهرستان همچون استان گلستان به عنوان قطب سوارکاری در شمال شرق کشور معرفی خواهد شد.
سرپرست ورزش و جوانان راز و جرگلان از برگزاری 10 برنامه محوری در دهه فجر خبر داد و گفت: علی رغم کمبود اعتبارات مالی 10 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی همچون مسابقات کشوری شطرنج با ریتد 2200 به پائین با حضور 40 شرکت کننده در شهر راز برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال با حضور 10 تیم ، مسابقات والیبال با حضور 8 تیم ، مسابقات فوتسال بانوان ، فوتسال ویژه بسیجیان ، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی شهرستان ، مسابقات بدمینتون قهرمانی شهرستان در ایام دهه فجر اشاره کرد .
وی در پایان از تلاشها و حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات شهرستانی در برگزاری این مسابقات در دهه مبارک فجر تقدیر و خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی از ورزش شهرستان راز و جرگلان شد.

 

نظر شما