نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان رحلت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۸۱۱۴۵
نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان رحلت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه رحلت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی را تسلیت عرض کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان  در این بیانیه که یک نسخه  از آن روز شنبه به خبرگزاری برنا  ارسال شده است: این عالم فرزانه از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با طاغوت و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه در تولیت آستان پر برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) سپری کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن عالم ربانی به حق از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه های گوناگون خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه ماندگار شد.

همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت جنوب شرق کشور نیز در بیانیه ای این ضایعه تاسف بار را به پیشگاه امام زمان، رهبر معظم انقلاب، بیت شریف، علمای اعلام و طلاب حوزه های علمیه و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت عمر با برکت خویش منشا خدمات ارزنده بود که هم اینک فقدان آن بزرگوار ثلمه ای جبران ناپذیر برای کشور را رقم زد.

در انتهایاین بیانیه آمده است: تلاش های ارزنده آن مرحوم در تولیت آستان معظم قدس رضوی و تحول عظیم در بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) یکی از دهها صدقه جاریه است که از معظم له به یادگار مانده تا زائران و مجاوران امام رئوف از خدمات آن بهره مند شوند.

 

نظر شما