فرماندار پلدختر :

برای ماندن و ادامه فعالیت از هیچ احدی خواهش نخواهم کرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۸۱۱۴۸
برای ماندن و ادامه فعالیت از هیچ احدی خواهش نخواهم کرد
فرماندار پلدختر گفت: برای ماندن و ادامه فعالیت از هیچ احدی هیچ خواهش نخواهم کرد و تا مادامی که وظیفه به ما محول شود بر اساس اختیارات وظایف خود را انجام خواهیم داد .

به گزارش خبرنگار برنا در پلدختر ، نورالدین درمنان  در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر افزود: این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند ماه جاری به عنوان آرام ترین شهرستان استان لرستان معرفی شده است.

وی گفت: فضای سنگینی در دوره های گذشته انتخابات بر شهرستان حاکم بوده و این شهرستان یکی از دو شهرستان استان لرستان بود که کانون توجه قرار گرفت و مسایل قومی ، قبیله ای و طایفه ای در انتخابات مطرح بود که موجب ایجاد این فضا می شد .

وی افزود: در انتخابات یکسری از افراد از شهرستان های همجوار یا در استان های دیگر جهت رای دادن به شهرستان پلدختر آمدند که این موضوع منع قانونی نداردو با آنها برخوردی صورت نگرفت بلکه این موضوع مبنایی برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات شد .

وی با بیان این که برنده واقعی انتخابات مردم هستند ، گفت: بیشترین درصد مشارکت مردم در انتخابات در استان لرستان  که بیش از 80 درصد بوده به شهرستان پلدختر اختصاص یافته که این نشان دهنده این است که همه شعبه های اخذ رای تعرفه به اندازه کافی داشته اند .

وی با بیان این که انتخابات نیاز به مهندسی نداشت ،افزود: در این انتخابات کسی نبود که برای دریافت برگ رای مراجعه کند و هیات اجرایی انتخابات شهرستان بدون هیچ فشاری مسوولیت خود را انجام دادند .

فرماندار پلدختر گفت: انتخابات هفتم اسفند در شهرستان پلدختر یکی از آرام ترین و بی طرف ترین انتخابات بود و دستگاه اجرایی و فرمانداری به هیچ عنوان طرفدار کاندیدای خاص نبود .

درمنان افزود: نماینده شرح وظایفی دارد که باید در راستای آن انجام وظیفه کند و میزان کارآمدی مدیر دستگاه اجرایی مهم است و بنا نیست این مسئله مطرح باشد که اگر کسی با هر سلیقه ای به کاندیدایی رای نداده این ملاک نیست بلکه میزان ارزیابی و ادامه همکاری مدیران تنها توانمندی مدیر است .

وی تصریح کرد: در راستای وظایف خود باید با تعامل ، همکاری و همیاری با در نظر گرفتن مطالبات واقعی مردم دست به دست هم داده از حاشیه ها پرهیز نموده و به متن پرداخته که این موضوع نیاز به همت بالا ، وحدت و همراهی واقعی دارد تا بتوان بر چالش های اجتماعی شهرستان به ویژه بیکاری فائق آمد .

درمنان افزود: با اجرای برجام در کشور وضع بهبود پیدا خواهد کرد که اثرات آن  در شهرستان پلدخترهم نمود پیدا خواهد کرد و به واسطه آن یکسری از مشکلات حل خواهد شد .

فرماندار پلدختر گفت: با همه دستگاه ها و نمایندگان در تعامل صد درصد خواهیم بود و مدیریت و مسوولیت را امانت می دانیم و برای ماندن و ادامه آن از هیچ احدی هیچ خواهشی نخواهیم کرد و تا مادامی که وظیفه به ما محول شود بر اساس اختیارات وظایف خود را انجام خواهیم داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز