انصراف ثامن الحجج خراسان از حضور در دیدار رفت رده بندی لیگ برتر والیبال

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۸۱۱۵۲
انصراف ثامن الحجج خراسان از حضور در دیدار رفت رده بندی لیگ برتر والیبال
تیم ثامن الحجج خراسان با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال و مردم ارومیه از حضور در دیدار رفت رده بندی لیگ برتر والیبال انصراف داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در حالی که قرار بود فردا یکشنبه دیدار رفت رده بندی لیگ برتر والیبال بین تیم های شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان در ارومیه برگزار شود ، مشهدی ها با ارسال نامه ای ضمن عذرخواهی از مردم و هواداران والیبال دوست ارومیه انصراف خود را از حضور در دیدار رفت اعلام کردند.

متن پیام عذرخواهی ثامن الحججی ها از هواداران ارومیه :

ضمن سلام خدمت مردم خونگرم و ورزش‌دوست ارومیه، با توجه به فوت آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده محترم ولی فقیه در استان‌های خراسان و پدر معنوی این دیار، از اینکه نمی‌توانیم روز یکشنبه در بازی نخست مرحله رده‌بندی سوپرلیگ والیبال ۹۴ در کنار شما باشیم صمیمانه پوزش خواسته و امیدواریم تا مجموعه ثامن‌الحجج(ع) را در این شرایط خاص و دردناک درک کنید.

امید است تا دوباره بتوانیم در فرصتی مناسب کنار شما مردم مهمان‌نواز و ورزش‌دوست آذری خود باشیم.

همچنین ثامنی ها با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال دلیل فوت آیت الله واعظ طبسی را دلیل عدم حضور خود در دیدار رفت رده بندی لیگ برتر عنوان کردند.

متن نامه ثامن الحججی ها به فدراسیون والیبال :

جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی

ریاست محترم فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما ضمن عرض تسلیت درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و همراه صدیق مقام معظم رهبری، تولیت محترم آستان قدس رضوی و نمایده محترم ولی فقیه در استان های خراسان، حضرت ایت ا... واعظ طبسی به استحضار می رساند با توجه به مصیبت وارده به خراسان رضوی خصوصا مشهدی ها که پدری دلسوز را از دست داده و متألم هستیم و با توجه به اعلام سه روز عزای عمومی در خراسان، با پوزش از جنابعالی و همکاران محترم به استحضار می رسانیم که شرایط روحی و امکان شرکت در اولین دیدار پلی آف رده بندی با تیم والیبال ارومیه را نداشته و این باشگاه نیز به رسم ارادت همراه با جمعیت عزادار این مجاهد نستوه، روز شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۹۴ در مراسم تشییع شرکت خواهیم نمود، لذا امید است مدیران موسسه و مجموعه باشگاه را درک و عدم حضور مارا به بزرگواری خودتان ببخشید و از همین روی از مردم خوب ارومیه عذرخواهی می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز