معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان اصفهان منصوب شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۸۱۳۶۰
معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان اصفهان منصوب شد
طی حکمی از سوی علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، فرهاد بهزادی به عنوان معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا هوشیار در مراسم معارفه معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مدیریت منابع در سازمان گفت: منابع انسانی در هر سازمان نسبت به منابع مالی و دانش و اطلاعات اهمیت بالاتری دارد، چرا که اگر منابع انسانی وظایف خود را در راستای اهداف و چارچوب مشخص انجام دهد، موفقیت حاصل خواهد شد و در غیر این صورت منابع دیگر نیز به هدر می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی به طرح ارزیابی عملکرد کارمندان اشاره کرد و گفت: از یک سال گذشته طرح ارزیابی عملکرد کارکنان ابلاغ شده است ولی به دنبال این هستیم که این ارزیابی را به مدیریت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد گذشته‌نگر است و در پایان هر سال انجام می‌شود، ولی از آنجایی که مدیریت عملکرد در طول سال اعمال می‌شود، می توان به استعدادیابی، جانشین پروری و بهینه سازی نیروی انسانی هم بپردازیم.

علیرضا هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد شایعات در سازمان‌‌ها اشاره کرد و گفت: خیلی خوب است که همه کارکنان سازمان راجع به مجموعه و فعالیت‌های آن اظهار نظر نموده و پیشنهاد ارائه دهند ولی نباید بر اساس آن قضاوت کنند، چرا که یکی از مشکلات قضاوت نابجا ایجاد شایعه و مشکلات فراوان دیگر در دستگاه است.

وی در خصوص آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان هم گفت: به دنبال این هستیم که آموزش‌های کارمندان اثرگذار باشد، لذا سه ماه پس از گذراندن دوره های آموزشی، اثر آموزش در فعالیت‌های کارکنان را بررسی و به صورت مستمر رصد می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی‌های تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رصد سازمان مرکز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، موفقیت آن را نشان می‌دهد و این استان با فعالیت‌های خوب خود می‌تواند الگویی برای دیگر ادارات و سازمان‌ها باشد.

هوشیار با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی همیشه دغدغه مشکلات کارکنان را داشته است، افزود: انتظار می‌رود معاون اداری و مالی استان اصفهان نیز ضمن رعایت مشتری‌مداری و رضایت مخاطبان، برای کلیه فعالیت های اداری و مالی، برنامه ریزی و سازماندهی و نظارت داشته باشد.

در پایان این نشست فرهاد بهزادی به عنوان معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان انتخاب و حکم مسئولیت دریافت کرد.

بهزادی، مسئول دفتر سرپرستی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، جانشین معاون اداری و مالی، مسئول اداری و کارگزینی، کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی و مسئولیت‌های مختلف اداری و مالی استان اصفهان را در کارنامه خود دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز