همزمان با روز درختکاری انجام شد ؛

غرس ۶۰ هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴:۳۲
کد خبر: ۳۸۱۴۴۳
غرس ۶۰ هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه غرب تهران ، از غرس 60 هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر همزمان با روز درخت کاری و هفته ی منابع طبیعی در سطح این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت : در راستای طرح استقبال از بهار و فرا رسیدن هفته درختکاری ، اداره فضای سبز منطقه نسبت به جانمایی 7 بوستان در سطح منطقه جهت توزیع نهال رایگان در بین شهروندان اقدام کرده است .

وی اظهار داشت، در ناحیه یک بوستان های نرگس ، شهدای گمنام ، در ناحیه دو بوستان های مریم ، استقلال و ابن اسینا و در ناحیه سه بوستان های وردآورد و یاس جهت توزیع درخت میان شهروندان در نظر گرفته شده است .

به گفته این مقام مسئول ، توزیع نهال و کاشت آن در مدارس منطقه  نیز همزمان با روز درختکاری و در راستای طرح استقبال از بهار انجام شد .

سارویی همچنین از غرس حدود 60 هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر در سطح محدوده ی منطقه غرب از قبیل مراکز صنعتی ، مراکز نظامی و معابر سطح منطقه با مشارکت شهروندان ، همزمان با هفته ی منابع طبیعی خبر داد .

او در پایان این اقدام را در راستای زیبا سازی شهر ی ، ایجاد طراوت و شادابی ورودی غربی شهر تهران با توجه به اینکه منطقه غرب تهران مبادی ورودی بادهای غربی و شریان حیاتی  تنفسی شهر تهران است ، عنوان کرد و اظهار داشت : واکاری و ترمیم جنگل کاری های منطقه به عنوان بخشی از کمربند سبز شهر تهران نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در هفته ی منابع طبیعی است

 

نظر شما