مسول ورزش بانوان گیلان در گفتگو با برنامه زنده رادیویی مجله ورزشی :

برگزاری المپیاد ورزشی روستاییان از برنامه های اولویت دار ورزش بانوان گیلان در سال آینده است

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۵:۳۷
کد خبر: ۳۸۱۴۴۹
برگزاری المپیاد ورزشی روستاییان از برنامه های اولویت دار ورزش بانوان گیلان در سال آینده  است
بمنظورهمگانی کردن ورزش ونیز توجه به تامین سلامت بانوان، برگزاری اولین المپیاد ورزشی روستاییان از اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان در سال آینده خواهد بود .

مریم بخشی در گفتگو با خبرگزاری برنا در گیلان ، برگزاری المپیاد ورزشی بانوان استان  با شرکت یک هزار ورزشکار را تجربه ای بسیارموفق ارزیابی کرد و گفت :با توجه به اینکه توسعه ورزش از جهت همگانی و قهرمانی درفراوانی ورزشکاران و کیفیت بخشی عملکرد آنان در قالب اردوهای تخصصی ممکن خواهد بود، بر این اساس با تاکید استاندار محترم و آمادگی برخی ارگان های مختلف استانی مهمترین و بارزترین فعالیت سال آینده امور ورزش بانوان برگزاری رقابت های المپیاد روستاییان گیلانی خواهد بود .

وی از کمبود منابع مالی بعنوان یک عامل اثرگذار در فرآیند توسعه ورزشی یاد کرد و افزود:در سال جاری تلاش شده است که با منابع موجود و بهره مندی از حمایت های بخش خصوصی و برخی ارگان های دولتی برنامه های زیادی را در ابعاد فرهنگی و ورزشی برای بانوان گیلانی به اجرا در آوریم .

مسول ورزش بانوان گیلان پوشش مناسب خبری توسط واحد روابط عمومی ،سایت ها و نشریات استان را در چرخه موفقیت های ورزش بانوان حایز اهمیت دانست و اظهار کرد :برگزاری مراسم زنان فاطمی ،جشن دهه کرامت و المپیاد ورزشی از فعالیت هایی قابل اعتنایی بوده که در سال جاری با موفقیت به اجرا گذاشته شده است .

مریم بخشی  نقش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت،خیرینی چون مهندس خدابنده لو ،خانم مقدسی از باشگاه پارسیان را در برگزاری بسیاری از جشنواره ها و مسابقات ورزشی پررنگ و قابل تقدیر قلمداد کرد و افزود:بانوان گیلانی در سال جاری 13 مدال از رقابت های آسایی،جهانی و بین المللی کسب کرده اند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز