در مجمع سالیانه هیات بدمینتون استان مطرح شد؛

نقش مهم و تاثیرگذار استان قزوین در ورزش کشور

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۸:۱۲
کد خبر: ۳۸۱۶۶۲
نقش مهم و تاثیرگذار استان قزوین در ورزش کشور
رییس فدراسیون بدمینتون کشور در مجمع سالیانه هیات بدمینتون استان مطرح کرد: قزوین به عنوان یکی از استان های مهم و تاثیرگذار در ورزش ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجمع عمومی و سالیانه هیات بدمینتون استان با حضور محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور، عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان، بابایی رییس حراست، خانم نایبی معاونت امور ورزش بانوان، رسولی مسئول توسعه ورزش قهرمانی، سخن سنج رییس هیات بدمینتون استان و اعضای مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور رییس فدراسیون بدمینتون، این رشته ورزشی را رشته ای مفرح و جذاب نام برد که توانسته است مخاطبان و علاقمندان زیادی را در سطح کشور به سوی خود جلب نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به روزهای طلایی بدمینتون استان در سال های نه چندان دور اشاره کرد و گفت: وفاق و همدلی رمز موفقیت ورزش در تمامی ابعاد است و هیات بدمینتون استان با همدلی و وفاق در بین خانواده خود؛ به موفقیت های ارزشمندتری دست پیدا خواهد کرد.

علایی مقدم از موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران هیات بدمینتون استان در سال 94 تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه، سخن سنج رییس هیات بدمینتون استان گزارشی از عملکرد و فعالیت های هیات بدمینتون استان در دو بعد همگانی و قهرمانی در سال 94 پرداخت و افزود: با استعانت از خداوند متعال و همکاری نزدیک و صمیمانه اداره کل ورزش و جوانان استان، موفقیت های خوبی در عرصه های مختلف کسب کردیم که با برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس تقویم پیشنهادی سال 95؛ در نظر داریم کلاس های ارتقای داوری و مربیگری را با همکاری فدراسیون و شهرستانها برگزار نماییم.

رییس هیات بدمینتون استان در ادامه با اشاره به اجرای عملیات عمرانی تکمیل پروژه احداث سالن اختصاصی بدمینتون استان، ابراز امیدورای کرد با تکمیل و راه اندازی این سالن؛ بزرگترین مشکل بدمینتون استان قزوین مرتفع شود.

رییس فدراسیون بدمینتون کشور نیز در ادامه ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان به واسطه تلاش مضاعف در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، از ورزش استان قزوین به عنوان یکی از استان های مهم و تاثیرگذار در ورزش ایران اسلامی نام برد که توانسته است قهرمانان زیادی را به ایران اسلامی معرفی کند.

پوریا به عملکرد هیات بدمینتون استان اشاره کرد و گفت: برنامه ها و فعالیت های خوبی در عرصه بدمینتون همگانی و قهرمانی در استان قزوین صورت گرفته است و امیدواریم با تکمیل و راه اندازی سالن اختصاصی بدمینتون استان، زمینه پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی در استان قزوین فراهم شود.

در خاتمه تقویم ورزشی سال 95هیات بدمینتون استان با اکثریت آراء تصویب شد و حاضرین در مجمع؛ به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

بدمینتون2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز