رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر خبر داد:

تیم ایرانشهر قهرمان مسابقات جام کونگ فوتوآ استان شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴:۵۸
کد خبر: ۳۸۱۹۱۱
تیم ایرانشهر قهرمان مسابقات جام کونگ فوتوآ استان شد
برنا:نماینده کونگ فوتوآی شهرستان ایرانشهر برای نهمین سال متوالی قهرمان استان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار برنا دز ایرانشهر اظهار داشت: رقابت های کونگ فوتوآی استان با شرکت 110 فایتر در قالب 7 تیم، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، 13 و 14 اسفندجاری در سالن تکواندو مجموعه ورزشی 17 شهریور زاهدان برگزار شد.

شهنوازی افزود: در این رقابت ها کونگ فوکاران خاش، ایرانشهر، دلگان، راسک، چابهار و زاهدان «الف» و «ب» به مصاف هم رفتند. تیم کونگ فو توآ ی باشگاه وحدت ایرانشهر با مربیگری و سر پرستی  عزیز ا... بهادرزهی، با 40 فایتر در این مسابقات حضور یافت و با کسب 181 امتیاز در هر 4 رده سنی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: تیم زاهدان نیز با کسب 104 امتیاز مقام دوم و تیم راسک با 38 امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد، تیم های خاش و دلگان با کسب 33 و 20 امتیاز نیز به ایستادن بر سکوی چهارم و پنجم بسنده کردند.

وی بیان کرد: در این مسابقات تیم کونگ فو توآ ی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت ایرانشهر به سی و یکمین مقام استانی خود دست یافت و برای نهمین بار جام قهرمانی استان را ازآن خود کرد. به گفته وی این دوره با هدف انتخاب نمایندگان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

نظر شما