اصفهان اداره کل ورزش و جوانان برتر کشور است امیدوارم اولین مدال المپیک بانوان توسط اصفهانی ها کسب شود

اصفهان اداره کل برتر ورزش و جوانان کشور است و عملکرد مدیریتی مناسبی دارد و امیدوارم اولین مدال المپیک بانوان توسط اصفهانی ها کسب شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۱:۱۳
کد خبر: ۳۸۲۰۵۱
اصفهان اداره کل برتر ورزش و جوانان کشور است و عملکرد مدیریتی مناسبی دارد و امیدوارم اولین مدال المپیک بانوان توسط اصفهانی ها کسب شود

به گزارش برنا  از اصفهان، امیررضا خادم شامگاه دوشنبه هفدهم اسفند ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: اصفهان اداره کل برتر ورزش و جوانان کشور است و عملکرد مدیریتی مناسبی دارد ولی شاخص ورزش مدال است و متاسفانه اصفهان تاکنون مدال المپیکی کسب نکرده است؛ این درحالی است که پتانسیل این استان بسیار بالاتر است همچنین ابراز امیدواری کرد اولین مدال المپیک بانوان توسط اصفهانی کسب شود .

وی افزود: در ورزش همگانی و قهرمانی اقداماتی خوبی صورت گرفته است اما باید ورزش قهرمانی و به خصوص کسب مدال پیگیری جدی‌تری صورت گیرد.

معاون پارلمانی مجلس اذعان کرد: امید است در آینده و باتوجه به پتانسیل بالای استان شاهد مدال‌آوری ورزشکاران در المپیک و مسابقات آسیایی باشیم.

وی پس از بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تاکید کرد: در بین ١٥ استانی که بررسی کرده‌ایم اصفهان عملکرد خیلی خوبی داشته است اما در حوزه ورزش قهرمانی انتظارات بیشتری داریم.

مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: خوزستان، بوشهر، مرکزی و اصفهان استان‌هایی هستند که انتظار جذب منابع غیر از وزرات بیشتر از آن‌ها می‌رود و آن‌ها باید الگوی سایر استان‌ها باشند.

وی عنوان کرد: تاکنون شرایط از این بابت در اصفهان خوب بوده است و باید بیشتر و بهتر هم شود؛ اما متاسفانه در بوشهر که صنایع نفت و گاز فعال هستند اوضاع بدتر از استان خوزستان است و شرایط در استان مرکزی هم مطلوب نیست.

وی تاکید کرد: طبق قاعده باید وزارت به هیئت‌ها کمک کند اما در عمل این اتفاق رخ نمی‌دهد و به همین دلیل جایگاه جذب سرمایه متفرقه مشخص می‌شود.

خادم با تاکید بر ورزش بانوان اذعان کرد: ورزش بانوان را جدی بگیرید و به دلایلی که وجود دارد جذب سرمایه در ورزش آقایان کار سختی نیست اما این فرآیند در ورزش بانوان دشوار است؛ باید به گونه‌ای عمل شود که اداره کل ورزش و جوانان در مسائل مالی تمرکز بیشتری بر روی ورزش بانوان پیدا کند.

معاون حقوقی امور مجلس متدکر شد: خواهشا باتوجه به پتانسیل مالی بالایی که استان شما دارد به ورزش بانوان اهمیت بیشتری دهید و جایگاه و ارزش آن‌ هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزشگاه همگانی برای همه مشخص است.

وی بیان داشت: همدلی که در ورزش استان وجود دارد و با توان مدیریتی افراد، ورزش اصفهان به پیش می‌رود و ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد و  تصاعدی ورزش اصفهان ادامه یابد

 

نظر شما