رئیس شورای شهر خرم‌آباد:

مشخص نبودن جزئیات پروژه بهارستان، دلیل انجام نشدن آن بود

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۸:۱۲
کد خبر: ۳۸۲۰۵۶
مشخص نبودن جزئیات پروژه بهارستان، دلیل انجام نشدن آن بود
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد عدم اطلاع دقیق شورا از جزئیات طرح تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان طی سال گذشته را دلیل حسن آذری رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباداصلی بروز مشکلات فعلی محل این پروژه عنوان کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حسن آذری  در جلسه بررسی قرارداد شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا که در سالن جلسات شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حدود 15 روز پیش استانداری دعوتی از مدیران انجام و در جلسه‌ای با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در رابطه با استان بحث‌های زیادی انجام شد.

"حسن آذری" در صد و هفتاد پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گفت: اگر این پروژه انجام نشد و اکنون محل آن وضعیت نامطلوبی دارد، به دلیل اطلاع نداشتن اعضای شورای شهر در زمان اجرای طرح بوده و برخی مسئولان بدون اطلاع ما اقدام به چنین کاری کردند که همین موضوع سبب بروز مشکل شد.
وی تقاطع غیرهمسطح بلوار بهارستان و تقاطع دیگر در محل اتصال خیابان شریعتی به سمت کوی فلسطین، روگذر اتصال خیابان 60 متری به 80 متری بلوار ولایت و روگذر 60 متری به پروژه مسکن مهر را پروژه‌های بیان کرد که با اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی می‌شوند.

وی افزود: پیشنهادهایی شد طی این جلسه انجام شد که در خصوص مدیریت شهری چهار پروژه بنا شد در سطح شهر اتفاق افتد شامل پروژه زیرگذر بهارستان، روگذر نعل اسبی از شریعتی به سمت کوی فلسطین، روگذر اتصال 60 متری به 80 متری بلوار شهید چاغروند و روگذر 60 متری به مسکن مهر و دانشگاه‌های لرستان تعریف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا پذیرفت تا 200 میلیارد تومان می‌توانند در استان و در حوزه مدیریت شهری هزینه کنند که 150 میلیارد برای خرم‌آباد و 50 میلیارد در بروجرد انجام شود.

وی عنوان کرد: در نوع قرارداد بنا شد شهرداری املاک را به‌ اندازه 70 درصد مبلغ به‌ قرارگاه واگذار کند و 30 درصد را استانداری پرداخت کند.

آذری تصریح کرد: بنا شد روگذر چهارم از 60 متری به سمت مسکن مهر و دانشگاه‌های لرستان را راه و شهرسازی 70 درصد را پرداخت کند و 30 درصد مابقی به عهده استانداری است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در کمیسیون تلفیق مطرح و بررسی می‌شود و پس‌ از آن در این رابطه رأی‌گیری می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز