مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

آتش نشانان قزوین در آماده باش به سر می برند

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۵:۵۳
کد خبر: ۳۸۲۱۹۹
آتش نشانان قزوین در آماده باش به سر می برند
ذوالقدر: آتش نشانان قزوین در 7 ایستگاه برای ایام پایانی سال در آماده باش به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات در دست این سازمان در چهارشنبه سوری امسال اظهار کرد: سازمان آتش نشانی قزوین امسال بر آموزش و پیشگیری تاکید زیادی داشته تا عموم مردم آموزش داده شوند و از حوادث جلوگیری شود.

وی درباره دیگر اقدامات انجام شده این سازمان ادامه داد: طرح "محله ما" از سوی سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد و سازمان آتش نشانی نیز ایمنی این طرح را برعهده داشت.

ذوالقدر افزود: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش پوسترهای آموزشی درباره آگاهی و ایمنی به کل مدارس ارسال شد و همچنین مسئولان پیشگیری آتش نشانی در صورت تمایل مدارس آماده ارائه اطلاعات لازم به مدارس خواهند بود.

وی بیان کرد: آتش نشان ها طبق سنوات گذشته آماده باش کامل هستند و امیدوار هستیم در چهارشنبه آخر سال ماموریتی به ما اعلام نشود و هیچ فردی آسیب نبیند.

ذوالقدر گفت: تمامی کارکنان آتش نشان امسال در 7 ایستگاه آماده باش کامل هستند و همچنین در 6نقطه شهر از جمله سبزه میدان، خیام شمالی، عالی قاپو و محل های حساس ماشین آتش نشانی مستقر خواهد شد تا اگر حادثه ای رخ داد اقدامات لازم انجام شود.

وی به طرح های ویژه نوروز این سازمان اشاره کرد و گفت: کارشناسان آتش نشانی از هتل ها، مسافرخانه ها و محل های اقامتی مسافران بازدید خواهند کرد و شرایط این مکان ها از نظر ایمنی بررسی و دستورالعمل ایمنی صادر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اضافه کرد: در ادامه این طرح، محل اسکان فرهنگیان که غالبا مدارس هستند توسط کارشناسان بازدید و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اذعان کرد: ماشین های آتش نشانی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 95 به طور مداوم در عوارضی های شهر و اماکنی همچون پارک ملت و پارک ملاخلیلا که محل اسکان مسافران نوروزی است، مستقر خواهند شد تا خطری مسافران را تهدید نکند.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین به 4 خودرو هیدرولیک نجات برای تصادفات مجهز است و کمبودی در این زمینه ندارد.

وی بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دلیل منافع شخصی و اقتصادی خود وسایل محترقه وارد کرده و برخی کودکان به دلیل عدم کنترل والدین در دام این افراد گرفتار می شوند.

ذوالقدر تاکید کرد: والدین باید کنترل لازم را بر روی فرزندان خود داشته باشند و بدانند ترقه های سیگاری که به ظاهر بی خطر هستند، درصد زیادی از آسیب ها را به خود اختصاص می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز