بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دنبال تحقق مطالبه مردم باشند

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴:۳۲
کد خبر: ۳۸۲۲۸۶
بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دنبال تحقق مطالبه مردم باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی باید دلسوزی، محبت و احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد رحیم نوروزیان در جلسه بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان اظهار داشت: باید با پذیرفتن تفاوت های یکدیگر بتوانیم با هم کار کنیم .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دنبال تحقق مطالبه مردم می باشند ، تصریح کرد: بازرسان باید با نگاه وسیع ، روشن و دقت نظر وظیفه درست خود را انجام دهند چرا که این موضوع مطالبه جامعه دینی ماست.

نوروزیان گفت: خوشبختانه در بررسی های صورت گرفته خراسان شمالی در سنجش اجتماعی جزو پنج استان برتر کشور معرفی شد که چنین نظارت هایی در رضایت مردم تاثیر گذار است.

وی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دوستی و محبت بنا شده بنابراین در یک چنین نظامی علاوه بر اینکه باید قانون مدار بود باید خیرخواه دیگران باشیم و با خیرخواهی نسبت به هم از بدبینی و تهمت و افترا علیه هم پرهیز کرده و با مدارا و تحمل نسبت به سلایق متفاوت رفتار کرد.

نوروزیان در ادامه سخنرانی خود درگذشت عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و افزود:آیت الله واعظ طبسی یکی از مدافعین ولایت بودند و همواره از نزدیک ترین افراد به امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به شمار می رفتند که زحمات زیادی را متحمل شده و تلاش های بسیاری را برای اداره آستان قدس انجام دادند که باید قدردان چنین علمایی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز