رئیس کل دادگستری لرستان :

هدف اصلی صنعت گردشگردی و سرمایه‌گذاری در لرستان ایجاد رفاه مردم است

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶:۴۹
کد خبر: ۳۸۲۳۸۱
هدف اصلی صنعت گردشگردی و سرمایه‌گذاری  در لرستان ایجاد رفاه مردم است
رئیس کل دادگستری لرستان گفت : هدف اصلی صنعت گردشگردی و سرمایه‌گذاری ایجاد رفاه مردم منطقه است، و مضاف براینها لرستان در رتبه ممتاز امنیتی در کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ازلرستان، جعفر بدری در جلسه شورای اداری بخش سپیددشت، افزود: لرستان به دلیل برخورداری از اراضی مناسب همواره مورد طمع سودجویان بوده و هست، بر همین اساس مبارزه جدی با زمین‌خواران و متصرفان منابع ملی و طبیعی در مناطق مختلف استان در دستور کار است.

وی سپس با اشاره به کاهش 19 درصدی جرائم، تاکید کرد: امروزه هم مسئولین و هم شوراها و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید مبارزه جدی خود را با متصرفان و متجاوزین اراضی دولتی و ملی و طبیعی انجام دهیم، نباید اجازه ورود بدهیم همه باید تحت لوای قانون عمل کنند. لذا عمل به قانون وظیفه همه مردم و مسئولین است.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: احقاق حقوق مردم در عین حالی‌که مشکل می‌نماید لیکن در زمان حصول بسیار لذت‌بخش است، خدمت بی‌منت قطعا" یکی از تاکیدات ما بر کارکنان و قضات مجومه قضایی استان بوده و خوشبختانه تا حدود زیادی تحقق یافته است، البته کمبود نیروی انسانی و مالی و همچنین شرایط سخت کاری با تحقق خدمت‌گذاری بی‌منت و احقاق حقوق مردم کمتر در انگیزه کارکنان تاثیر می‌گذارد، قطعا" اجرای این‌گونه خدمت‌گذاری‌ها در نظر خدای متعال محفوظ بوده و موجب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی خواهد شد.

بدری خاطر نشان کرد: خوشبختانه فعالیت معاونت‌های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم در سنوات اخیر موجب کاهش آمار جرایم شده و قانون‌مداری مردم ارتقاء یافته است و این یک هدف بزرگ در دستگاه قضایی است و نوید جامعه‌ای سالم و قانون محور را می‌دهد.

وی با اشاره به بحث انتخابات در استان، اضافه کرد: این دوره از انتخابات با مشارکت حداکثری لرستانی‌ها همراه بوده است و متضمن عزت و اقتدار کشور در سطح داخلی و خارجی است حضور پرشور مردم در پای صندق‌های رأی آن هم تا ساعاتی از شب مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام و انقلاب بود و امید است که نمایندگان منتخب مردم قدر واقعی مردم را بدانند و برای عمران و آبادانی کشور شبانه روز فعالیت کنند.

رئیس شورای قضایی استان به بسترهای مناسب گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: وجود بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری فرصت مناسبی است که تکرار نخواهد شد، استان سرسبز لرستان با وجود جاذبه‌های باستانی و تاریخی بی‌نظیر و منابع آبی، خاکی، منابع سنگ، جنگل و مراتع و .... منطقه‌ای با پتانسیل بالاست و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب از این امکانات به نفع خود مردم منطقه استفاده کنند،

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز