فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر:

دستگیری ۸۹۲ خرده فروش در قائمشهر/ کاهش ۸ درصدی سرقت در شهرستان

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲:۲۹
کد خبر: ۳۸۲۴۲۸
دستگیری ۸۹۲ خرده فروش در قائمشهر/ کاهش ۸ درصدی سرقت در شهرستان
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر به اقدامات انجام شده پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در 11 ماهه نخست امسال 892 خرده فروش در این شهرستان دستگیر شدند، که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود 22 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ سرهنگ محمدعلی اتباعی طبری در نشست خبری با اصحاب رسانه شعار سال 95 نیروی انتظامی را پلیس و مردم، نظم و قانون مداری و نشاط بهاری فرا خواند و گفت: ثبات امنیت اجتماعی از مهمترین اهداف و ارزش های نیروی انتظامی است.

آمادگی پلیس در چهارشنبه آخر سال و نوروز 95

سرهنگ طبری از آمادگی 145 پلیس افتخاری در ماموریت‌های پایانی سال خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم با دستگاه‌های مرتبط برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در ارزیابی های انجام شده و با توجه به نگاه قانون‌مدار شهروندان و بالا بودن فرهنگ عمومی خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان قائمشهر به نسبت دیگر استان ها وجود ندارد که با توجه به وظیفه پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی، تمهیدات لازم برای حفظ آرامش و امنیت عمومی در روزهای پایانی سال و به ویژه چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر با معدود افرادی که قصد داشته باشند مخل نظم و امنیت جامعه شوند با قاطعیت برخورد می‌کند و عاملان اصلی پخش مواد محترقه در صورت شناسایی دستگیرخواهند شد.

سرهنگ طبری همچنین به کشف و ضبط 66 هزار و 807 عدد از انواع مواد محترقه در قائمشهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه  نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به سرقت شیرآلات مدارس در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر 7 نقطه به عنوان اسکان مسافرین نوروزی انتخاب کرده که برای نظم و امنیت بشتر باید آدرس و شماره تلفن محلات را هر چه سریعتر به مراکز نیروی انتظامی برای کاهش سرقت ها، اعلام کنند.

کاهش 8 درصدی سرقت در شهرستان قائمشهر

سرهنگ طبری از کاهش سرقت و برنامه ریزی جامع پلیس در این حوزه خبر داد و عنوان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموعه نیروی انتظامی، سرقت تا کنون هشت درصد کاهش داشته است که برنامه های قاطعانه پلیس در برخورد با سارقان با جدیت تداوم خواهد داشت.

وی از شناسایی و دستگیری یک سارق در شهرستان قائمشهر اشاره کرد و گفت: الف- گ 33 ساله که در ظرف کمتر از 5 دقیقه به سرقت و تخلیه وسایل می پرداخت، با هماهنگی های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد.

فرماندهی نیروی انتظامی مدت زمان و شناسایی این سارق را 20 روز اعلام کرد و گفت: به دلیل بی کیفیتی دوربین های مداربسته مدت دستگیری این فرد با زمان طولانی تری صورت گرفت.

سرهنگ طبری ادامه داد: این فرد به 17 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی همچنین به طرح و جمع آوری 30 خودروی فلاشر اشاره کرد و گفت: نصب خودروی فلاشر برای خودروهای خاص بوده و برای دیگران تخلف محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر در پایان جابه جایی هرگونه وسایل منزل از 25 اسفند تا تعطیلات نوروز را خلاف دانست و گفت: خانوادهایی که قصد انجام اسباب کشی را دارند باید قبل از انجام هر کاری  با نیروی انتظامی هماهنگ کنند چرا که در غیر این صورت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز