شهرام ملکی :

جلوگیری از تغییر کاربری ۲۵ هکتار از اراضی لرستان در سال ۹۴

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱:۲۹
کد خبر: ۳۸۲۵۳۵
جلوگیری از تغییر کاربری ۲۵ هکتار از اراضی لرستان  در سال ۹۴
‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: امسال از تغییر کاربری 25 هکتار از اراضی استان جلوگیری شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا مهندس شهرام ملکی گفت : امسال در بعضی از شهرستان‌ها مانند پلدختر و نورآباد جلوگیری از تغییر کاربری اراضی را داشتیم که حدود 25 هکتار بوده است.

ایشان اضافه کرد: همچنین پیگیر فسخ قرارداد بعد از ارسال اظهارنامه فسخ برای محاکم قضایی بوده‌ایم که حدود 12 هکتاربوده و بیشتر در شهرستان بروجرد بوده است.

ملکی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از زمین‌خواری و حفاظت از زمین جلساتی با اداره کل منابع طبیعی، اطلاعات استان و شهرداری خرم‌آباد داشته‌ایم، افزود: خوشبختانه اداره کل اطلاعات مدیریت خوبی در این زمینه داشته است و با دستور مؤکدی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال داشتند، تمامی دستگاه‌های متولی در زمینه جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: کوه‌خواری یک پدیده جدید و شومی است که در اراضی دولتی اتفاق می‌افتد و در این راستا اداره کل اطلاعات استان روی این موضوع برنامه‌ای جدی داشته است.

ملکی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف ما در استان عدم انتقال اسناد از اداره کل منابع طبیعی به راه و شهرسازی است، گفت: در همین راستا جلسات متعددی به صورت مستمر هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود تا این اسناد به اداره ثبت انتقال و در آنجا نگهداری شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز