رئیس هیئت شطرنج استان خبر داد:

درخشش نمایندگان استان در مسابقات کشوری شطرنج

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۸۲۵۹۷
درخشش نمایندگان استان در مسابقات کشوری شطرنج
نماینده خراسان شمالی برای دومین سال پیاپی در جایگاه دوم کشور ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزارب برنا ، هجرتی رئیس هیئت شطرنج استان از درخشش نمایندگان استان در مسابقات کشوری شطرنج خبر داد و گفت: محمد نظری نونهال زیر 8 سال خراسان شمالی برای دومین سال پیاپی در سکوی دوم کشور ایستاد.

هجرتی گفت: محمد نظری در بین 168 شطرنج باز از سراسر کشور برای دومین سال پیاپی موفق شد پس از نماینده فارس در جایگاه دوم قرار گیرد.

رئیس هیئت شطرنج استان همچنین از درخشش دیگر نمایندگان استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این رقابتها از 8 تا 14 اسفند به میزبانی تهران ، مشهد ، قزوین ، قائم شهر برگزار شد که محمد نظری در رده سنی زیر 8 سال به مقام دوم رسید و عرفان احمدی دیگر نماینده خراسان شمالی در رده سنی زیر 8 سال در جایگاه هشتم قرار گرفت ، همچنین آرتین باغدار در همین رده سنی به مقام ششم بسنده کرد.

همچنین نمایندگان استان در مسابقات کشوری به میزبانی مشهد مقدس نیز صاحب یک مقام ششم و یک مقام چهارمی شدند که محمد مهدی هجرتی در رده سنی زیر 16 سال ششم شد و مهدی بینایی در رده سنی زیر 14 سال در جایگاه چهارم ایستاد.

در مسابقات بانوان به میزبانی قزوین نیز حنانه عزیزی در رده سنی زیر 14 سال در جایگاه 26 جدول و ریحانه آل نبی در مسابقات زیر 8 سال به میزبانی قائم شهر در جایگاه 8 جدول قرار گرفت .

فرهان حسنی دیگر نماینده استان در رده سنی زیر 6 سال به مقام سوم مسابقات کشوری گیلان رسید و صاحب گردن آویز برنز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز