آیت‌الله صافی گلپایگانی خواستار شد

وحدت ۳ نماینده مردم قم در مجلس برای مسیر خدمت به مردم و اعتلای کشور

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰:۰۶
کد خبر: ۳۸۲۶۸۱
وحدت ۳ نماینده مردم قم در مجلس برای مسیر خدمت به مردم و اعتلای کشور
یکی از مراجع تقلید قم گفت: لازم است که سه نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت مهمّ شهر مقدس قم و سابقه درخشان آن در طول تاریخ گفت: قم یکی از مراکز مهم مذهبی و علمی است که دارای سوابق بسیار روشن، حساس و درخشان است. این شهر با شهرهای دیگر کاملاً تفاوت دارد که امتیازات علمی و مذهبی، عشق و علاقه مردم به اهل بیت (ع) در طول تاریخ، این شهر را ممتاز کرده است.

وی نمایندگان قم را نماینده ارزش‌ها معرّفی کرد و افزود: خدمت به این شهر و مردم آن ارزش بسیار زیادی دارد و مسئولیت‌پذیری در این شهر بسیار سنگین است. اکنون که شما از قم به مجلس راه یافته‌اید، بدانید که نماینده قم، باید نماینده ارزش‌ها و اصول اسلام و مدافع واقعی دین و احکام باشد. نمایندگان شهرها هم باید شما را به عنوان یک نماینده ارزشی و پشتیبان شریعت و حامی مردم مستضعف و محروم بدانند که با رفتار و اخلاق خوب شما این مهم در آنجا محقّق خواهد شد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود به منتخبان مردم قم بیان کرد: حقیر از مطالبی که شما تذکّر دادید خوشحال شدم و دعا می‌کنم که در انجام آن موفّق باشید، البته لازم است که سه نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند. اگر خدای ناکرده اختلافی باشد ضرر آن به مردم و مملکت می‌رسد. با توافق و با هماهنگی در برنامه‌های دینی و فعالیت‌های اجتماعی وظیفه سنگین خود را ایفا کنید.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این فرصتی که برای شما فراهم شده بسیار مغتنم و با ارزش است و از آن باید کمال استفاده را ببرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز