تازه های هنر و تجربه در شیراز

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۳۸۲۶۸۷
تازه های هنر و تجربه در شیراز
در فصل جدید اکران های گروه سینمایی «هنر و تجربه» هفت عنوان فیلم در نوبت قرار گرفت , در شیراز اکران می شوند.
به گزارش خبرگزاری برنافارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، رئیس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس با بیان این مطلب، گفت: فیلم های تابو، نیم رخ ها، چهارشنبه، مستند فصل هرس و تابور نوبت اکران این گروه سینمایی قرار دارد.
مهدی رنجبر با بیان اینکه فصل دوم نمایش فیلم های گروه هنر و تجربه با اکران ١٩ عنوان فیلم همچنان در سینما هنر و تجربه شیراز ادامه دارد، عنوان کرد: از این تعداد فیلم، اکران ٦ عنوان به پایان رسید و بدین ترتیب فیلم های دلتا ایکس، اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر، داره صبح میشه، یحی سکوت نکرد، اعترافات ذهن خطرناک من و پرویز از فهرست اکران سینمای هنر و تجربه شیراز خارج شد.
وی ادامه داد: در برنامه های نمایش فیلم سینما هنر و تجربه شیراز افزون بر فیلم های دوره جدید، ٦ عنوان فیلم کوتاه روز در دو نوبت به روی پرده می رود.
رئیس اداره سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: در ادامه اکران فیلم های هنر و تجربه در شیراز که در سال جاری تا ٢٢ اسفند هر روز برگزار می شود، مردی که اسب شد(امیرحسین ثقفی)، خواب تلخ(محسن امیریوسفی)، بهمن(مرتضی فرش باف)، روز مبادا(فائزه عزیزخانی)، دو(سهیلا گلستانی) و آمین خواهیم گفت(سامان سالور) به همراه مستند دینگومارو به کارگردانی کامران حیدری به نمایش در می آید.
رنجبر تاکید کرد:  برنامه های نمایش فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه با سه نوبت اکران در شیراز انجام می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز