فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده، نیازمند همت مسئولان و مردم است

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۶:۴۲
کد خبر: ۳۸۲۷۹۷
کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده، نیازمند همت مسئولان و مردم است
فرمانده انتظامی خرم‌آباد با حضور در جشن گلریزان گفت: کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده، نیازمند همت مسئولان و مردم است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حسین نجفی در حاشیه این مراسم که در زورخانه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز برگزاری جشن گلریزان و آزاد کردن زندانیانی که به صورت غیرعمد مرتکب جرم شده و در زندان هستند، یک امر مهم است که حضور مسئولان مختلف در آن نیز تاثیرگذار است.
 
وی افزود: حل مشکلات زندانیان غیرعمد و حضور دوباره آنها در میان خانواده‌های خود دارای اجر و ثواب بالایی است که نیروی انتظامی سعی کرده در این امر مهم و خداپسندانه حضور فعالی داشته باشد.
 
نجفی افزود: کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده نیازمند همت مسئولان و مردم است، زیرا این اقدام علاوه بر اینکه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد، آسیب طرفین را نیز جبران می‌کند.
 
وی در ادامه گفت: جشن گلریزان به منظور کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، مجرمان و تبهکارانی برگزار می‌شود که در معرض آسیب‌های ناشی از زندانی شدن سرپرست خانوار قرار گرفته‌اند، به همین علت کمک به خانواده‌های آسیب دیده یک امر مهم و ضروری است، چرا که در تعالیم اسلامی به این مسئله تاکید زیادی شده است.
 
فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: بدون شک کمک به این افراد و خانواده‌های آنها علاوه بر آنکه حکم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را دارد، اجر و پاداش عظیمی در دنیا و آخرت برای مردم را در پی خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است، این مراسم با حضور جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد لرستان، محمد ولی حیدروند رئیس کمیته امداد شهرستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز