فلاح به عنوان استاندار برتر در طرح سپاس شناخته شد

استاندار مازندران: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همه است

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۸۲۸۱۷
استاندار مازندران: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همه است
عباسعلی رضایی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اعلام این که ربیع فلاح به عنوان استاندار برتر کشور در طرح سپاس و ایثارگران شناخته شد، گفت: در روزهای آتی طی مراسمی در کشور از استاندار مازندران و کرمانشاه به عنوان دو استاندار برتر در این راستا تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به این که باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد، خاطرنشان ساخت: نهادینه کردن و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همه است.

استاندار با بیان این که مازندران در برگزاری یادواره های شهدا، زبانزد کشور است، افزود: همه باید نسبت به تداوم این کار بزرگ و موثر در جامعه اهتمام کنند.

ربیع فلاح سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در این راستا را چراغ راه فعالیت این شورا دانست و یادآور شد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به گونه ای در بخش های مختلف این حوزه برنامه ریزی کند که از موازی کاری ممانعت به عمل آید و هم افزایی بیش از پیش بوجود آید.

وی بیان داشت: کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شود و مسائل محوری این بخش را برای طرح و تصمیم سازی در شورا بررسی و احصا نماید.

عباسعلی رضایی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نیز در این جلسه با اعلام این که ربیع فلاح به عنوان استاندار برتر کشور در طرح سپاس و ایثارگران شناخته شد، گفت: در روزهای آتی طی مراسمی در کشور از استاندار مازندران و کرمانشاه به عنوان دو استاندار برتر در این راستا تجلیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز