سرپرست هیات ورزش کارگران استان:

آذربایجان شرقی مقام سوم فوتسال قهرمانی کارگران کشور را کسب کرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵:۳۹
کد خبر: ۳۸۲۸۳۹
پناهی به برنا گفت: در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم آذربایجان شرقی موفق شد تیم دیار کرمان را با نتیجه 2 بر 1 از پیش روی برداشته و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از کسب مقام سوم تیم فوتسال داروسازی شهید قاضی که به نمایندگی از استان به مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور یافته بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پرویز پناهی با اعلام این خبر افزود: مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی دسته اول کارگران کشور با شرکت 6 تیم برتر از 9 الی 12 اسفندماه در شهر مشهد برگزار و با قهرمانی فرش مشهد نماینده استان خراسان رضوی به پایان رسید.

وی افزود: تیم های فارس، آذربایجان شرقی و کرمان رده های دوم تا چهارم این رقابت ها را بدست آوردند.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم های کرمان و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند که تیم آذربایجان شرقی در یک دیدار زیبا  و مهیج موفق شد تیم دیار کرمان را با نتیجه 2 بر 1 از پیش روی برداشته و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.

پناهی افزود: در دیدار فینال این رقابت ها نیز تیم های پرقدرت فرش مشهد و فارس به مصاف هم رفتند که در این بازی سخت و نفس گیر فرش مشهد موفق شد با نتیجه پرگل 7 بر 2 حریف خود را شکست داده و قهرمان رقابت ها شود.

در این مرحله از رقابت ها تیم های آذربایجان شرقی، کرمان، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز