به منظور سهولت در عبور، مرور و رفاه حال شهروندان:

پل مکانیزه میدان قدس راه‌اندازی شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۸۲۸۸۷
پل مکانیزه میدان قدس راه‌اندازی شد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: پل مکانیزه میدان قدس در کمترین زمان ممکن تعمیر و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، خدابخش محمدزاده‌ پودینه امروز در حاشیه بازدید از راه‌اندازی پل مکانیزه میدان قدس شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش معاونت فنی شهرداری پل مکانیزه میدان قدس در کمترین زمان ممکن تعمیر و راه‌اندازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: با توجه به تعهدی که نسبت به رفاه حال شهروندان محترم و سهولت در عبور و مرور آنها داریم، اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه رسمی 232 به شهردار اجازه دادند تا برابر برآورد هزینه انجام‌شده به مبلغ 165 میلیون تومان از محل اعتبارات بودجه سال جاری شهرداری، مراتب را به پیمانکار واجد شرایط آن هم با ترک تشریفات قانونی به لحاظ تسریع در اجرای تعمیرات و راه‌اندازی واگذار کند و شهرداری را ملزم کردیم تا اسرع وقت اقدام کند.

photo_2016-03-09_21-04-20

وی اشاره کرد: پل مکانیزه میدان قدس سه هفته پیش بسته شده بود و مردم از عرض خیابان تردد می‌کردند و این عمل باعث ترافیک شدید در بعضی از اوقات روز و خطر جانی برای شهروندان شده بود که این پل امروز با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر قدس و تلاش شهرداری دوباره راه‌اندازی شد.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: باید منتظر نظر کارشناس رسمی گزارشش اعلام نماید ولی احتمالاً مقصر یکی از شهروندان و پیمانکار تعمیر و نگهداری بوده است.

photo_2016-03-09_21-04-01

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز