استاندار مازندران در جلسه هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان عنوان کرد:

انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان، ضرورت فرهنگی است

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵:۴۷
کد خبر: ۳۸۲۹۹۱
انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان، ضرورت فرهنگی است
ربیع فلاح در این جلسه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را کاری فاخر و ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: پیگیری امور این مرکز باید در شمار اولویت های کاری دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار ماندران، در جلسه هیات امنا مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به این که مرکز فرهنگی دفاع مقدس، گنجینه آثار مجاهدت ها و حماسه آفرینی های رزمندگانی است که در دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهادند، خاطرنشان ساخت: روند ساخت و تکمیل این پروژه فرهنگی ماندگار باید سرعت یابد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که نسلی که حماسه های جاودان دفاع مقدس را رقم زد باید مسئولان را در اجرای این طرح عظیم یاری کند، افزود: با توجه به تبلیغات وسیع و جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، انتقال این ارزش ها به نسل ها و جوانان آینده ساز کشور از ضروریات و فرض فرهنگی  است.

  استاندار، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را کاری فاخر و ارزشمند توصیف نمود و یاد آور شد: پیگیری امور این مرکز باید در شمار اولویت های کاری دستگاه های اجرایی باشد.

ربیع فلاح با اشاره به تشکیل کمیته های کاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به انجام تعهدات در این راستا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای برنامه های فرهنگی اهتمام نمایند.

وی با توجه به در پیش بودن سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت شهدای والامقام، تاکید نمود: اقدامات و تلاش های خوبی در این راستا صورت گرفت و می طلبد تا دستگاه های اجرایی بیش از پیش در پاسداشت یاد و خاطره بهترین مردان و زنان این مرز و بوم مشارکت نمایند.

نماینده عالی دولت در استان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس را تداوم بخش حرکت راهیان نور توصیف کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه می توان بازدید از آثار دفاع مقدس برای کسانی که امکان حضور در مناطق عملیاتی ندارند را فراهم نمود که کاری بسیار با اهمیت است.

در آغاز این جلسه عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارایه نمود.

گفتنی است در پایان این جلسه لوح تقدیر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از استاندار مازندران توسط یکی از رزمندگان دفاع مقدس به دکتر ربیع فلاح اهدا شد.

نظر شما