شخصیت سال آذربایجان غربی به انتخاب شما ؟

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۱۴۷
شخصیت سال آذربایجان غربی به انتخاب شما ؟
شخصیت سال و خبرساز آذربایجان غربی را در سال 94 انتخاب کنید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،قربانعلی سعادت ، سعید معروف ، نادر قاضی پور ، جهانگیر سیدعباسی ، داریوش نصر ، محمد حضرت پور ، حامد عطایی و جواد جهانگیرزاده و فرشاد احمدزاده 9 شخصیتی هستند که میتوانند شخصیت سال استان برگزیده شوند.

* قربانعلی سعادت

استاندار آذربایجان غربی که تلاش زیادی برای فروش و عرضه سیب ها و محصولات بومی استان داشت ولی این حرکتش خیلی به مزاق بسیاری از سیاسیون و جناح های سیاسی خوش نیامد. با این حال سعادت برای توسعه استان و کمبود عقب ماندگی ها تلاش های زیادی انجام داد.

* سعید معروف :

پاسور و کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال که فصلی پر فراز و نشیب را پشت سرگذاشت از عدم راه یابی در مرحله المپیک در مرحله نخست و عدم راه یابی بهمراه شهرداری ارومیه به فینال لیگ برتر. با این حال سعید معروف یکی از ارکان اصلی درخشش ادامه دار تیم ملی والیبال لقب گرفته است.

* نادر قاضی پور :

قاضی پور باز هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اقتدار بعنوان نماینده نخست مردم ارومیه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد ولی با این حال ویدئو منتشره از او در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرد تا وی را به یکی از شخصیت های خبرساز سال استان تبدیل کند.

* جهانگیر سیدعباسی :

پس از شکست در فینال لیگ برتر والیبال در آخرین روزهای سال 93، وی با اعتراض هواداران بار دیگر بر مسند سرمربی گری تیم والیبال شهرداری ارومیه باقی ماند و باز هم با اشتباهاتش زمینه ساز عدم راه یابی تیم را به فینال فراهم کرد. با این حال سیدعباسی برای نخستین بار دو فصل متوالی سرمربی گری نماینده والیبال استان را برعهده داشت.

* عبدالله چمن گلی:

اولین مدیرکل غیربومی استان که با حکم قربانعلی سعادت بر مسند مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان تکیه زد. وی زمینه ساز حضور یک مدیرکل غیربومی دیگر را با عملکرد قابل قبولش رقم زد. چمن گلی با فعالسازی بخش تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان و کسب مدال های خوش رنگ سالی نسبتا موفق را در ورزش پشت سر گذاشت.

* محمد حضرت پور :

شهردار تلاشگر ارومیه که بعد از عملکرد قابل قبول در سازمان تحت نظارتش ، در آخرین ماه از سال با حضور در ستاد انتخاباتی انتخابات مجلس خبرساز شد طوری که سروصدای زیادی موافق یا مخالف وی در بین سایر کاندیداها به گوش میرسید.

* حامد عطایی :

خبرنگار با سابقه استان که در آخرین روزهای سال و بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی بدلیل ضرب و شتم بشدت در فضای محازی خبرساز شد. خبرگزاری های خارج از ایران از جمله دویچه وله آلمان به انتشار مطالبی درمورد وی پرداختند تا یکی از شخصیت های خبرساز استان لقب بگیرد.

* جواد جهانگیرزاده :

یکی از نمایندگان باسابقه و قدیمی مجلس شورای اسلامی که 12 سال در صندلی سبز حضور داشت امسال در انتخابات نتوانست آنطور که باید موفق ظاهر شود و از راه یابی به مجلس بازبماند. با این حال گفته میشود وی با پستی جدید به عرصه سیاست باز خواهد گشت.

* فرشاد احمدزاده

فوتبالیست ارومیه ای که امسال با پیوستنش به پرسپولیس و تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی سرخپوشان پایتخت ، تاریخ ساز شد.

لطفا شخصیت برگزیده خود را در نظرات اعلام کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز