استاندار مازندران در بازدید از طرح های در دست اجرای دولت در شهرستان ساری:

فاز نهایی کمربندی شمالی ساری قبل از نوروز بازگشایی می شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۴:۴۰
کد خبر: ۳۸۳۱۴۸
فاز نهایی کمربندی شمالی ساری قبل از نوروز بازگشایی می شود
استاندار مازندران گفت: برای ایام نوروز بزرگراه شمالی ساری از سه راه جویبار تا جنب اداره کل آب و منطقه ای به طول 2800 متر با 25 میلیارد تومان بازگشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ در آستانه سال جدید دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران، نبیان، معاون عمرانی استاندار، حسین زادگان، فرماندار ساری و جمعی از مدیران کل و مسئولین از پروژه های در دست احداث دولت در شهرستان ساری بازدید کردند.

در این بازدید استاندار مازندران ابتدا از فاز نهایی کمربندی شمالی شهرستان ساری از سه راه جویبار تا کیلومتر چهارم بزرگراه ساری- قائمشهر گارد جنگل بازدید کرد.

برای احداث فاز نهایی کمبرندی شمالی ساری از محل اعتبارات دولت و اداره کل راه و شهرسازی مازندران بیش از 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

برای احداث و تکمیل کمربندی شمالی ساری از تقاطع سمسکده تا جنب آب و منطقه ای مازندران به طول 14/5 کیلومتر  تاکنون 50 میلیارد تومان ار اعتبارات دولتی هزینه شده است.

دومین پروژه در دست احداث دولت در شهرستان ساری تکمیل پروژه جاده ساری– تاکام است که مورد بازدید استاندار مازندران قرار گرفت.

در این بازدید مهندس عشوری، پیمانکار این طرح، توضیحات لازم را در مورد روند اجرای پروژه بیان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز گفت: 21 کیلومتر جاده ساری به تاکام که قرارداد چهار خطه شدن آن به طول 13 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد تومان با پیمانکار بسته شده که از این 13 کیلومتر 5 کیلومتر آن به مرحله آسفالت رسیده  و مابقی در حال زیرسازی است.

وی افزود: در سال گذشته قریب 20 میلیارد ریال برای تکمیل و به سازی این جاده از اعتبارات دولتی و اداره کل راه و شهرسازی هزینه شده است.

بازدید از پل روگذر سمسکنده از دیگر برنامه های استاندار مازندران بود.

دکتر ربیع فلاح در این بازدید گفت: با تکمیل کمربندی ساری بخش مهمی از مشکل ترافیک مرکز استان مرتفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساری پیشانی و مرکز استان است و ضرورت دارد نگاه ویژه ای به آن شود و در تمام عرصه های به جایگاه واقعی خود برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز