مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد

برگزاری یکصد رویداد ورزشی بانام شهدا در لرستان

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۴:۱۲
کد خبر: ۳۸۳۲۱۷
برگزاری یکصد  رویداد ورزشی بانام شهدا در لرستان
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری ۱۰۰ رویداد ورزشی در این استان با نام شهدا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان، علی یاور عزیز پور اظهار داشت: طی امسال ۱۰۰ رویداد ورزشی در لرستان با نام شهدا برگزار شده است.

تدوین کتاب شهدای ورزشکار لرستان

وی همچنین از نامگذاری هشت سالن وررشی لرستان به نام یک شهید در استان لرستان خبردادوگفت:: همچنین تدوین کتاب شهدای ورزشکار لرستان یکی دیگر اقدامات در دستور کار در لرستان است.

فتحی بیرانوند معاون برنامه ریزی شهرداری خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به نامگذاری تمام معابر این شهر به نام شهدا بیان داشت: همچنین نصب تصاویر شهدای استان در وسط بلوارهای شهر خرم آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی همچنین از احداث یک پارک سه هزار متری به نام یکی از شهدای لرستان در شهر خرم آباد خبر داد و گفت: این پارک به زودی در خرم آباد افتتاح خواهد شد.

ساخت مستند سردار شهید چاغروند در صدا و سیمای لرستان

محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به تهیه برنامه های مختلف در رابطه شهدای استان عنوان کرد: یکی از برنامه های در دستور کار ما در صدا و سیما ساخت مستند سرداران شهید استان لرستان است.

وی بیان داشت: طی امسال کار ساخت مستند سردار شهید چاغروند در دستور کار قرار گرفته که در ارزیابی های صورت گرفته در مرکز برای این کار امتیاز فاخر در نظر گرفته شد

 

 
 
 
    
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز